Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend maart 2022


Hier was de 20 weken ook goed! Verder behoorlijk ziek, dus weinig energie om te schrijven. 

Bean, ik heb mijn nummer gestuurd. Superfijn als je een groepje wil aanmaken.

Appgroepje is aangemaakt, dus mocht iemand later nog toegevoegd willen worden kan je me altijd even een pb sturen 

ik merk dat ik ook meer op Viva te vinden ben. App groepje lijkt mij leuk.
Volgende week de 20 weken echo en vandaag het eerste pakje voor de kleine man gekocht, zo leuk weer die kleine pakjes😍

Ik stuur ook een berichtje! App groepje vind ik leuker en makkelijker idd.

hier morgen de 20wk echo. Toch wel weer spannend! En @bean ik heb je een berichtje gestuurd!

Ook een goede 20w echo hier.

Ik twijfel nog over het appgroepje. Mocht ik me nog willen aansluiten, dan zal ik je een berichtje sturen!

Fijn van de goede 20 weken echo’s. Wij hebben hem woensdag, spannend weer!

Snap best je twijfels Karavaan. Ik vind t contact op de app fijn! Prettig om iets meer te weten met wie je praat, er is ook meer activiteit op de app. Niet om je over te halen hoor😉 vooral doen waar je je prettig bij voelt.

Wij zijn ook woensdag aan de beurt voor de 20 weken echo! Hoop dat het voor jou ook alleen maar goed nieuws is!

Onze 20wk echo was ook goed! En we verwachten een jongetje 💙. 

Wat leuk Vera!

Karavaan: wat Aygo zegt eigenlijk. Maar het is nog vrij rustig ook op de app, het is ook wel eens een dag stil. Ik denk doordat het voor de meeste het 2e of 3e kindje is.

Ik twijfel ook over de appgroep, ik hou nooit zo van groepsapps en teveel met mijn telefoon zitten. Misschien sluit ik me later aan.
Wat fijn al die goede 20-weken echo's. Wij zijn dit weekend begonnen met de kamer leeghalen wat straks de babykamer gaat worden, wel fijn om alvast een beginnetje te hebben.

Fijn al die goede 20 weken echo's. 
Hier afgelopen dinsdag de echo gehad en alles was goed. Placenta ligt wel vlak bij de uitgang maar grote kans dat die gewoon omhoog groeit. Bij beide jongens ook gehad.
Geslacht blijft een verrassing net als bij onze jongens. 

@bean, ik heb je ook een bericht gestuurd voor het app groepje. 

Oke jullie hebben me overgehaald haha! Heb Bean zojuist een berichtje gestuurd.

20 weken echo was gelukkig helemaal goed!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.