Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Valkyre

Je bent nu vast lekker op vakantie! Ben toxh even benieuwd hoe het nu met je is, hoop natuurlijk goed! Wat betreft je bekken en zeker
Wat betreft je gevoel! Fijne zomer nog iig.

Groetjes vertigo


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

10-01-2013 om 08:46

39 weken

...en nog geen voortekenen. Vandaag weer controles (longarts, groeiecho, gyn). Ben benieuwd of deze voetballer al een beetje ingedaald is - zo te voelen niet.... Maar Spruitje daalde ook pas tijdens de bevalling in. En dan nog niet van harte... Poeh hee. Ik ben 't zat!

Valkyre

Fiorucci

Fiorucci

10-01-2013 om 09:38

Valkyre

Succes vandaag, ik ben benieuwd!!

Kan het me voorstellen!

Ik was vorige keer het ook zo zat (vooral na de 40 weken), en de rationele benadering dat het toch echt niet zo lang meer kan duren hielp bij mij niet. Maar goed, ik gooi het er toch maar in. Het kan echt niet lang meer duren... . Sterkte!

Succes met de laatste loodjes

Hoop dat de controles allemaal gunstig waren.

skik

Fransien

Fransien

10-01-2013 om 12:31

Sterkte

Heel veel sterkte met de laatste loodjes, het duurt nu nog maximaal 3 weken, en ik hoop minder.

Rafelkap

Rafelkap

10-01-2013 om 18:55

Valkyre

ik wil je nog even heel veel geluk toewensen in deze laatste weken, dagen uren met je dikke buik.
Straks een ool-babietje! Ik verheug me er al op! Doe je best

Valkyre

Valkyre

11-01-2013 om 00:20

Dank en

Vandaag bij de controle bleek dat ik al een heule centimeter ontsluiting heb! Volgende week vrijdag weer controle, en dan eventueel strippen en/of een afspraak maken om in te leiden. Ze schatten nu dat de baby bij 40 weken tussen de 3500 en 4000 gram zal wegen, dus meer dan 41 weken moet 't zeker niet worden. Spannend!! Ik ben vooral opgelucht dat er al enige beweging in de boel zit. Bij Spruitje zat de boel met 41 weken nog potdicht...

Valkyre

Fiorucci

Fiorucci

11-01-2013 om 07:04

Jeej!

Ah kijk dat is mooi meis!!

Ely

Ely

11-01-2013 om 22:21

Spannend!

Spannende tijden dit! Sterkte!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre - meldplicht?!

Ha Valkyre, nou die ene centimeter heb je toch maar mooi zonder wee cadeau gekregen . Hoe is het nu?
Ik vind dat je je vanaf nu toch even dagelijks moet melden met mogelijk babynieuws!

Fransien

Fransien

14-01-2013 om 09:34

Het duurt niet lang meer

En dan heb je een tweede spruitje. Fijn dat je al 1 cm hebt, die heb je alvast in je zak!

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2013 om 11:08

Schoon

Valkyre wacht nog heel even, eerst een schoon huis..)

Valkyre

Valkyre

15-01-2013 om 12:55

Pomtiedomtiedom..

Nog niks hoor. Vanochtend stond er 10 km file tussen hier en het ziekenhuis, dus ik ben wel blij dat er nog even niks gebeurt, phew!

Vrijdag weer controle, en dan zien we weer verder. Als ik eraan denk, zal ik me melden, maanve!

Valkyre

Vertigo

Vertigo

15-01-2013 om 22:55 Topicstarter

Spannend hoor!

Ik hoop dat je tussendoor nog een beetje kan genieten van de binnenbaby.. Is hij erg beweeglijk?
Succes met wachten en straks de te klaren klus!

Valkyre

Valkyre

16-01-2013 om 15:59

Vertigo

Ja, gelukkig beweegt de baby nog vrij veel, dat vind ik wel geruststellend (hoewel ook oncomfortabel...).

Vandaag wel last van mijn bekken - moest lopend door de sneeuw Spruitje van school halen, want geen auto vandaag, en fietsen vind ik doodeng met die gladheid. Veel te bang om op mijn buik te vallen... Gelukkig heeft hij vanmiddag een feestje - andere ouders halen en brengen hem, zodat ik dat niet hoef te doen, zo fijn! Ik krijg ook van buurvrouwen en moeders en vaders van schoolvriendjes aan alle kanten hulp aangeboden, heel lief. Vind het nog steeds lastig om hulp te vragen, maar dat maakt het wel een stuk eenvoudiger allemaal.

Pfft, ik ben het zat! Ik hoop stiekum dat ik met de controle vrijdag al een paar centimeter kado heb gekregen...

Valkyre

Valkyre

Valkyre

16-01-2013 om 16:00

Ehm

Met "gelukkig heeft hij een feestje" bedoel ik natuurlijk: zodat ik even lekker kan bijkomen, niet dat ik blij ben dat hij weg is, haha!

Valkyre

Nou, hoppetee

Het is al twee minuten de uitgerekende datum. Aan de bak!

;0)

skik

Valkyre

Valkyre

17-01-2013 om 08:59

40 weken

Nog niks hoor. Blegh. Ik ben het zo zat! Zou het liefst even een potje janken...

Valkyre

Fransien

Fransien

17-01-2013 om 10:43

Valkyre

Sterkte meid, ik weet hoe je je voelt, overigens is strippen voor de 41 weken meestal wel bespreekbaar met je verloskundige, die van mij heeft me met 40+5 gestript zonder al te moeilijk te doen.

Nicky Lohs

Nicky Lohs

17-01-2013 om 18:24

Succes

Dit zijn dus echt de laatste loodjes voor jou! En ookal ben ik momenteel druk bezig om de baby vooral nog een tijdje binnen te houden, kan ik me voorstellen dat je er nu genoeg van hebt. Nog even!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

17-01-2013 om 20:23

Go valkyre!

Het is nu echt zo dichtbij, ik kan zelf ook haast niet meer wachten . Ik hoop zo dat je nu over de wasmachine hangt en tegen je man gilt dat hij op moet hoepelen als hij niks nuttigers te melden heeft .

Ely

Ely

17-01-2013 om 21:58

Ook hier aan de virtuele zijlijn

Duimen voor een prachtige, voorspoedige bevalling!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lieve valkyre

Pfff ik snap het wel hoor. Mijn kinderen bleven steeds 2 weken langer zitten dan die 40 weken, maar oei dat zijn niet de woorden die je wilt horen vrees ik
Ach elk kind is anders, deze wil er nog eventjes in blijven. Hopelijk komt de kleine gauw, heel gauw. Vanavond of zo!! Waarom niet!
*duim duim*

Valkyre

Valkyre

19-01-2013 om 10:29

40+2

En nog steeds niks. Ik word steeds chagrijniger en vul mijn dagen met koekjes eten...

Dinsdag mag ik weer langskomen. Als er plek is, word ik ingeleid!

Valkyre

Valkyre

Nogmaals sterkte met de laatste loodjes. Misschien helpt een orgasme beter dan koekjes om de boel in gang te zetten?

skik

Nicky Lohs

Nicky Lohs

19-01-2013 om 14:11

Even

Het is echt nog heel even dus! Meestal is het overdag niet zo druk met bevallingen dus ik geef je veel kans als het te druk is, kijken ze dan per dag of het wel kan?

Pffff...

Valkyre, ik kan me voorstellen dat je het spuugzat wordt. Ik herinner me al mijn chagerijnige dagen na de 40 weken ook nog goed . Ik leef met je mee...

Tonny

Tonny

19-01-2013 om 20:29

Ook van mij succes!

Hoop dat je niet dwars door sneeuwbuien naar het ziekenhuis hoeft te crossen. Sterkte!!

Fransien

Fransien

19-01-2013 om 20:46

Nog maximaal 3 dagen

Da's dus aftellen. Beeb kan ieder moment geboren worden en als hij/zij lui is of te lekker zit heb je dinsdag een infuus om ukkepuk eruit te mikken.

krin

krin

19-01-2013 om 22:21

Niemandsland

Ik vond het wel fijn, die dagen na de uitgerekende datum. Een soort tijdloos niemandsland. Veel afleveringen Sopranos gekeken, eindeloos met poes op schoot uit het raam zitten staren, over die harde puntbilletjes onder mijn ribben gewreven, mijn buik de hik zien krijgen, geslapen...
Maar ja, ik had geen klachten, geen kleuter rondlopen en geen haast. Dus Valkyrebeeb: kom eruit!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.