Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Veel stress van ex


SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-04-2022 om 18:41

Wat goed van je, Catwoman!!!

Mooi. Wat was zijn reactie? En is hij al gestopt met blowen?

Catwoman

Catwoman

06-04-2022 om 22:15 Topicstarter

MamaE schreef op 06-04-2022 om 20:44:

Mooi. Wat was zijn reactie? En is hij al gestopt met blowen?

Hij heeft het geaccepteerd maar ik denk dat hij liever had gehoord dat ik weer vol voor de relatie ga. Ik zie het nu wel wat hij gaat doen. Ik verwacht niets en ik ga me op mezelf richten. Hij gaat volgende week wel mee naar de echo

Catwoman

Catwoman

07-04-2022 om 06:45 Topicstarter

ik was gisterenavond ook nog naar een bijeenkomst toe van al-anon en daar heb ik wel veel aan gehad. Daar ga ik vaker heen

Je bent goed bezig! Nu hij nog, maar je hebt hem duidelijk gemaakt wat hem te doen staat. Daar mag hij nu zelf verder mee aan de slag.

Wat een goede boodschap heb je hem gegeven! Het is aan hem om er serieus iets mee te doen, jij bent in elk geval bezig om voor je kind en jezelf te zorgen.

Catwoman schreef op 06-04-2022 om 22:15:

[..]

Hij heeft het geaccepteerd maar ik denk dat hij liever had gehoord dat ik weer vol voor de relatie ga. Ik zie het nu wel wat hij gaat doen. Ik verwacht niets en ik ga me op mezelf richten. Hij gaat volgende week wel mee naar de echo

Goed bezig.

Lijkt er wel op dat hij vooral bezig is de relatie te herstellen. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren (in de zin van eigen shit op orde brengen, verantwoordelijkheid nemen) als blijkt dat dat er niet meer in zit.

Ik vind dat je goed bezig bent. Hij lijkt wel nog altijd vooral bezig te zijn met zijn eigen belangen. 

Hoe gaat het nu?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.