Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Waar kijken/keken jullie het meeste naar uit na de bevalling?


Klaproos, ik zal duimen dat je zoon een beetje voortmaakt. Hup, klaprooskind, het is geen weer om binnen te zitten!

Om eerlijk te zijn seks.
Met 5/6 maanden belandde een leuke vrijpartij in het zielenhuis. En lag ik aan de wee-remmers.  En lag er daarna een verbod op.

ik ben momenteel ook zwanger en kijk uit naar veel dingen die al genoemd zijn: van buikslapen tot een glas wijn en seks op meerdere manieren dan nu nog lukt.

maar ook: van de trap af rennen, of rennen en springen in het algemeen. Ik heb dit hele jaar nog niet gerend! 

Qua eten: zakken drop, koffie weer lekker vinden, rauwe ham en worst voor bij die wijn.

nog 6 weken te gaan hier 😁

Temet schreef op 15-06-2022 om 17:24:



Bij de tweede was lopen op het laatst een kwelling en ik weet nog dat ik dacht "ok, alles wat er nog gebeuren moest is nu geregeld, dus ze mag nu wel komen". En dochter kwam inderdaad diezelfde avond nog, met ruim 39 weken. 

Haha dat had ik ook, ik wist twee dagen van te voren wanneer ze zou komen. Iedereen verklaarde me voor gek, maar 3 keer raden wie er gelijk had? Ik wíst het gewoon, geen idee hoe.

ze kwam ook heel vlot, de verpleegkundige zei bij de persweeen, puf ze maar weg.  En ik gilde "ze komt nu!" En daar was ze! Maar goed ik was wel al in het ziekenhuis, dat heb jij niet gehaald. Baas boven baas

Ik heb bijna de hele zwangerschap op mijn buik gelegen door mijn armen tegen mijn buik te leggen. De buik/baby lag dus tussen mijn armen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.