Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Asa Torell

Asa Torell

22-02-2011 om 20:43

Waar vind ik leuke positiekleding?

Iemand nog tips? Webwinkel mag ook. Ik heb een paar fijne topstukken van Carla C, maar die doen niet meer aan zwangerschapskleding helaas... dus iets vergelijkbaars zou me wel aanspreken. Overigens ben ik aardig voorzien, maar een paar leuke nieuwe dingen erbij lijkt me wel wat.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mamalicious

Is een leuk merk vind ik. Bij prenatal soms, bij belly b in Arnhem oa.. En vast ook via internet!
Succes

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Waar?

Hoi Asa, in welke hoe van het land zoek je? Ik heb veel gekocht bij de winkel van Trade Studio in Haarlem: http://www.de5hoek.nl/wp/index.php/deelnemers/mamalicious-by-trade-studio/. Ook heb ik wat stretch jurkjes van King Louie gekocht, die ik nu niet meer zwanger ook nog prima aan kan.
Succes!
Maanve

Valkyre

Valkyre

23-02-2011 om 20:17

Wehkamp

Wehkamp heeft ook Mamalicious. Kun je gewoon terugsturen als 't niks is. En ook een eigen merk, plus C&A (minder hip). Ook Noppies kun je via internet bestellen, maar ik weet niet meer bij welke webwinkel. Even googlen

Asa Torell

Asa Torell

23-02-2011 om 21:25

Dank

even flink googlen heeft al aardig wat opgeleverd! Wehkamp heeft overigens wel een wat kleurloze selectie van die mamalicious kleding, naar mijn smaak. Of misschien is dat gewoon de mode dit jaar...
Noppies heeft trouwens een eigen webwinkel, en ik heb het als een vreselijk duur merk in mijn hoofd, maar dat is misschien meer de kinderkleding. Dus dat gaat goedkomen .

Valkyre

Valkyre

02-03-2011 om 22:30

Al iets leuks gevonden?

Nou ben ik toch benieuwd of je al iets leuks hebt gevonden, Asa!

2e hands

op marktplaats heb ik wel het een en ander gekocht van dat merk wat hier boven ook genoemd werd, mamalicious geloof ik, ook van king louie dat spul rekt onzettend leuk mee. Ik liep mijn halve zwangerschap in leggings rond met wijde tuniekjes en lange shirts, dikke riem eronder. maar goed het is behelpen.

Asa Torell

Asa Torell

03-03-2011 om 21:19

Ja!

Ik heb al een paar mooie noppies stukken gevonden, er was ook net een fijne kortingsactie gaande. Nog een merk ontdekt: goodmoodmom, hoort bij goodmoodkids. Maar een paar stukken, maar wel leuk. Nu gauw weer zien te stoppen want ik ging minder uitgeven dit jaar .
Ik koop trouwens online geen tweedehands kleding meer (marktplaats), behalve voor de kinderen dan. Bij mij zit de maat er zo vaak naast en dan wil ik het wel zonder gedoe kunnen terugsturen.

Massi Nissa

Massi Nissa

04-03-2011 om 07:42

O lekker

Goodmoodkids vind ik een erg leuk merk en de kleding blijft ook lang goed in de was. Ik heb zelf op dit moment nog maar twee broeken die min of meer passen, haha. Fijn dat jij zo goed geslaagd bent!
Groetjes
Massi

elinde

elinde

04-03-2011 om 13:09

Ik heb

vandaag ook eea gekocht bij miss etam dump. ik vind kleding zo gigantisch duur. ben nu 11 weken, maar moet nu wel zwangerschapskleding aan.
ben nu geslaagd, maar die goodmoodmom heeft ook leuke kleding!!

mss moet ik hier bij ool maar oproepje plaatsen voor leuke kleding! haha

Asa Torell

Asa Torell

06-03-2011 om 14:37

Nog een website ontdekt

Ja, zelf mag ik even niks meer kopen , ik heb eigenlijk meer dan genoeg. Maar dit zag er wel bijzonder uit: www.innana.nl , allerlei mij onbekende merken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.