Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
femmetje

femmetje

03-02-2009 om 08:58

Wanneer zijn jullie bevallen?

Vraagje ben nu 38 weken en 1 dag zwanger van nummertje 2!
Weet dat er geen pijl op te trekken is maar wanneer zijn jullie bevallen?? Bij hoeveel weken?? en wat was het geslacht? Onze 1ste is geboren bij 38 weken precies! Is een Jongentje. Nu dus 38 wk en 1dg... word een meisje... Die blijven langer zitten zegt iedereen.....??
Baker praatje?? Of waarheid?

Liefs FEM.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jeanne

jeanne

03-02-2009 om 09:02

Hier

Een bakerpraatje denk ik, want oudste twee waren allebei een week te laat en allebei jongens. De jongste is een meisje en is precies op de uitgerekende datum geboren, voor mij een week te vroeg, want ik ging er van uit dat ik nog een week had en ik moest nog van alles doen.

Bakerpraatje

De meeste bakerpraatjes kloppen bij mij als een bus maar dit is er een die ook bij mij niet opgaat.
Mijn oudste (een jongen) is geboren met 37 weken en 1 dag, de middelste (meid) met 38 weken en 2 dagen en de jongste met 39 weken en 2 dagen, omdat ik ingeleid ben. Ik heb het vermoeden dat hij anders met 42 weken nog gezeten had waar hij zat...
Ben nu 33 weken en 3 dagen dagen zwanger van de vierde en wat mij betreft mag het wel met 37 weken maar het blijft afwachten ben ik bang.

In ieder geval succes met wachten en een goede bevalling gewenst!

Bakerpraatje

Hoi Femmetje 1e een meisje ben ik van bevallen bij 39 wk en 5dagen. 2e een jongentje daarvan ben ik bevallen bij 39 wk en 5 dagen. Precies even lang dus.
In ieder geval zal je nog heel even geduld moeten hebben, maar hoop voor je dat het niet lang meer zal duren.
Liefs Poldergirl

Jongens langzamer

Zeggen ze toch? Hier klopte het in elk geval wel.
1e meisje 41w
2e jongen 41w+4d
3e meisje 40w+5d

mama van Linde

mama van Linde

03-02-2009 om 12:16

Hier

met 37 weken en 5 dagen bevallen van een meisje.
Nu 30 weken zwanger van nummer 2. Ga er eigenlijk stiekem vanuit dat deze ook wel rond 38 weken zal komen.....

femmetje

femmetje

03-02-2009 om 12:27

Wat ik hoor...?

Is MEISJES die lang blijven zitten..........

EN ik was er stiekem ook van uit gegaan dat ze er wel zou zijn nu.... Das dus wel even een tegenvaller dacht 1ste 38 weken? 2de misschien ook wel....
Nee dus...........

Risama

Risama

03-02-2009 om 14:08

Nee hoor

1e, meisje: 37w1d
2e, meisje: 40w (ingeleid)
3e, meisje: 40w5d
4e, jongetje: 40w6d

En mij was verteld dat de eerste zwangerschap het langste duurt en ze daarna korter worden. Niet dus! (en bij jou gaat ook dat fabeltje niet op)

Ze komt echt en binnen 4 weken! (dat klinkt heeeel lang voor jou, sorry....)

Succes en sterkte met wachten, Risama

Bijna even lang

1e: meisje, geboren met 41 weken, 5 dagen
2e: jongen, geboren met 41 weken, 6 dagen

Morgen ben ik uitgerekend van nr. 3 (geslacht nog onbekend) en ik ga er van uit dat die ook nog minstens anderhalve week blijft zitten.

En hier

1 keer bevallen met ik dacht 41,5 dagen, een dochter.

Veel succes straks met de bevalling !

Anita W.

Anita W.

03-02-2009 om 18:41

Hier

1e, zoon, met 42 weken en 1 dag
2e, zoon, met 41 weken en 6 dagen (ingeleid)
3e, dochter, met 37 weken (ingeleid)

Ik vond vooral de eerste keer wel heeeeeeeel lang wachten hoor. Met m'n verstand wist ik echt wel dat het jochie er een keer uit zou komen, maar mèn wat duur het lang.

Sascha2

Sascha2

03-02-2009 om 19:42

Pittig he, dat wachten

Kan me voorstellen dat je zo graag je meisje in je armen wilt hebben! Maar ja, je zult geduld moeten hebben totdat het zover is...
Hier: oudste, jongen, 42 weken (inleiding), middelste (meisje) dreigde met 27 weken te komen maar werd met weeenremmers tegengehouden en kwam met 40w2d, derde (meisje) leek ook veel te vroeg te willen komen, maar is uiteindelijk drie kwartier voor de uitgerekende datum geboren . Hier kwamen de dames dus op tijd, de heer te laat (precies zoals bij de vader en de moeder altijd het geval is, hahaha!)
Sterkte met de laatste loodjes enne, ze komt er echt aan hoor!

Wachten

inderdaad als je over die 40 weken heen gaat. Ik dcht bijna dat ik een olifant was en nog door zou lopen tot 11 maanden

Polly Shearman

Polly Shearman

04-02-2009 om 21:33

Alleen jongens

nr 1 42 weken
nr 1 37 weken ( jaaa dat scheelt een hoop, ik heb dan ook alles uit de kast getrokken om die bevalling maar eerder op gang te laten komen, alles alles alles, volgens mijn gyn werkte het sperma van mijn man het beste... je hoeft er niet in te geloven maar 5 weken verschil is toch best wel wat)
nr 3 met 38 weken en een paar dagen ( toch??) met hulp op gang gebracht, maar had al wel onsluiting ( dat duurde 1,5 week voordat ik dat kreeg, na veel inwendige onderzoeken, strippen) en dezen keer weinig sperma want ik lag in het ziekenhuis ahhaha)

Ardnax

Ardnax

04-02-2009 om 23:28

Jongens langzamer ja

Want mijn zoontje kwam wel 17 minuten later dan zijn tweelingzusje ! (of was dat omdat hij bovenin lag ?)
Deze bevalling was dus met 37w2d.
De oudste, een meisje, kwam met 41w2d.

Sinds de tweeling geloof ik niet meer in bakerpraatjes. Want aan welk bakerpraatje ik ook voldeed, er was bij ieder praatje wel een kind in mijn buik die dat bakerpraatje ontkrachtte (jongen én meisje).
Grtz.
Ardnax

Juul M

Juul M

06-02-2009 om 01:21

Hier

Jongen: 36 weken
Meisje: 40+6
Meisje: 40+3

Jongetje wilde er dus uit
Juul

Hier

nummer 1, met 38 wk en 6 dgn Jongen
nummer 2 38 wk en 2 dgn ook een jongen

femmetje

femmetje

06-02-2009 om 18:45

En wat het hier werd!

38 rond en een jongen en 38+2 Onze meid!!!

Van harte

Gefeliciteerd!!! Laat je lekker verwennen in het kraambed!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.