Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Sientje06

Sientje06

10-11-2008 om 13:51

Wie heeft leuk idee. Kadootjes kraambezoek

Hallo allemaal,

ik weet niet goed waar ik deze vraag plaatsen moet. Lijkt me toch hier wel beetje passen.
Ik ben begin januari uitgerekend en het lijkt me leuk om als de baby geboren is, aan de kinderen die op kraambezoek komen, wat mee te geven. Mijn oudste dochtertje mag het dan geven aan de kids. Maar wat is nu leuk?? Weet iemand wat origineels? Ik weet niet wat het wordt, dus niet iets uitgesproken rose achtig of blauwachtig.

Ben benieuwd wat voor leuke ideeen jullie hebben! Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier

Mijn kinderen hebben flesjes met snoepjes erin uitgedeeld.
Ik heb de kraamafdeling van het ziekenhuis gebeld en gevraagd of ze voor mij van die kleine flesjes hadden (die normaal weggegooit worden na een voeding). Ik heb het etiket eraf geweekt en er zelf een etiketje opgeplakt met "hoera een baby/zusje/broertje" en er snoepjes in gedaan. Wij hadden er gekleurde hartjes in, maar je kan er natuurlijk ook andere snoepjes indoen.

Hier

hadden vrienden een foto van de baby en dan achterop een bedankje en daaraan vast een klein zakje met van die harte snoepjes. Dit was niet alleen voor de kids maar ook voor de volwassenen.
Nog een idee, een bellenblaas met kaartje er aan? Of klein auto (voor jongetjes) en een klein popje (voor meisjes) en dan ook een kaarje erbij. Of een grabbelton? Als ze weg gaan, lekker even grabbelen? Paar stiften, kleurpotloden met een kleurplaat (met beeb en kindje erop?)
Succes

femmetje

femmetje

12-11-2008 om 10:39

M en m

Ik heb alleemaal kleine doozichtige zakjes met m en m s erin gedaan ik had het voordeel dat ik ze in de usa kon kopen blauw en wit... met een kaartje eraan badankt!
Heb ze nu in het roze wit rood... voor ons meisje... dus kan weer aan de slag!
Kan ze ook met naam laten maken via de site van m en m maar dat is erg kostbaar!!!

Fem

sientje06

sientje06

12-11-2008 om 14:17

Bedankt tot zover

Leuke ideeen! kVind het wel leuk om iets van snoepgoed te combineren met wat blijvends. Bellenblaas is pas in de familie al gedaan, maar zoiets is wel leuk.

Bedankt voor het meedenken en andere suggesties blijven welkom uiteraard!

mpronk

mpronk

13-11-2008 om 07:12

Sientje

Wij hebben onze oudste kleine babyflesjes laten trakteren met blauw witten hartjes.
Ergens op internet gevonden. Er zat een kaartje aan met naam en gewicht.
Ze hebben op internet zeer leuke dingen even neuzen

marion

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.