Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
yonami

yonami

21-11-2011 om 22:30

Wie herkent dit? Branderig gevoel schaamstreek.

Ik ben nu 14 weken zwanger en wordt al weken gek van een branderig gevoel van onderen. Mijn urine is nagekeken en op kweek gezet en daar kwam de eerste keer uit dat ik streptokokken b in mijn urine had. Ik heb hier antibiotica voor gekregen maar het branderige blijft. Mijn urine is weer nagekeken en op kweek gezet maar het is schoon nu, toen kreeg ik een zalfje voor een schimmelinfectie want de doktersassistente zei dat je van die antibiotica makkelijk schimmelinfecties kon krijgen. Na een paar dagen werd de branderigheid alleen erger, had het gevoel dat ik niet tegen de zalf kon dus ermee gestopt. het gevoel werd wel wat minder maar het blijft aanwezig. De ene keer valt het mee de andere keer lijkt het echt een fikse blaasontsteking maar dat is het niet want de urine is vandaag weer nagekeken en schoon. Word er echt gek van de huisarts vind het niet nodig dat ik langs kom volgens haar kan ze verder toch niets. Ik word er best onzeker van en het doet soms echt pijn. Wie heeft dit misschien ook tijdens de zwangerschap gehad? Groetjes Yonami

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

21-11-2011 om 22:50

Actigel

Hoi,
Je zou eens Actigel kunnen proberen. Dat heeft bij mij heel goed geholpen tegen het branderige gevoel.
In het begin brandt het wel heel erg trouwens, maar dan verzacht het.
https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/7334/Multi-Gyn-Actigel-Bioclin-50-ml
succes

dc

dc

22-11-2011 om 11:34

Zoiets ja

Ik had het ook aan het einde van de zwangerschap (3 maanden), en bij mij hielp femfresh (ik woon in engeland, weet niet of je dat in nl kunt krijgen) goed. Ik gebruikte zowel de zeep als een zalfje voor na het douchen. Het is specifiek om alles weer in balans te brengen. Na de zwangerschap had ik het niet meer nodig. En verder zorgen voor katoenen ondergoed natuurlijk, heet gewassen met niet teveel wasmiddel.

yonami

yonami

22-11-2011 om 13:53

Oke

dit is natuurlijk het proberen waard. Ik heb gisteren maar weer neutraal als wasmiddel gehaald, zonder parfum. Misschien is zo,n middel om alles weer in balans te brengen wel de oplossing dat is toch zoiets als de reclame op t.v uhhh kan even niet op de naam komen iets van lactacyd of met een f. Weet het niet meer maar ga me erin verdiepen. Moet zeggen heb gisteren gelijk alle ondergoed en handdoeken en washandjes etc gewassen met neutraal en voel vandaag wel minder brandgevoel. Weet niet of het daar aan ligt hoor maar ik reageer altijd al heel heftig op alles zoals parfum etc en in de zwangerschap vaak nog heftiger dus hoop eigenlijk dat het daar misschien aan ligt! Ja en ga nakijken van welk materiaal mijn ondergoed is. Alvast bedankt voor de tips!!! Groetjes Yonami

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.