Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Wonderlijke ervaring!

Ik wil even wat met jullie delen: gisteren zat ik in bad en toen zag ik voor het eerst mijn buik bewegen!! Wat een wonderlijke ervaring is dat....ik raak er niet over uitgesproken, wauw!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

23-01-2011 om 08:32

O mooi he

Ik zit hier ook elke avond op de bank naar mijn druk bobbelende buik te kijken. Dochter kijkt mee, die vindt het leuker dan televisie (en dat zegt wat in haar geval). Geniet van elke minuut, Regien, dit is prachtig.
Groetjes
Massi

Regien

Regien

23-01-2011 om 21:34 Topicstarter

Ik hoop......

...niet dat ik iemand pijn gedaan heb nu ik mijn geluk met jullie deel. Als dat wel zo is dan spijt me dat erg!

Gerdina

Gerdina

24-01-2011 om 09:28

Regien

Natuurlijk mag je je geluk hier delen! Je hebt er zo lang op moeten wachten en zoveel voor moeten doen. En zelfs als je in 1 keer zwanger was geweest mag je dit hier delen.
Maar leuk he, dat bewegen. Ook al was mijn laatste zwangerschap erg zwaar en was ik blij dat jongste al met 36 weken geboren werd, dat bewegen van een kindje in je buik, dat kan ik nog wel eens missen.
Dus geniet ervan, voor je het weet ligt ze te spartelen in je armen

Oh regien

Natuurlijk mag je het hebben over de mooie wonderlijke dingen van een zwangerschap. Ik vond de eerste schopjes en die golven ook zo mooi. Lekker verder genieten hoor.

100%mama

100%mama

24-01-2011 om 17:21

Leeeeeeuk!

Ohw, ik zit stiekum een beetje jaloers te zijn op je hoor, ik kan niet wachten tot ik het zelfde wonderlijke mee maak! Lekker genieten hoor!

Massi Nissa

Massi Nissa

24-01-2011 om 20:42

Regien

Ik had precies dezelfde slikreactie toen ik mijn enthousiaste verhaal zag staan pal onder het verdrietige draadje van mia-mia. Wat stom, dacht ik, ik had mijn mond moeten houden. Ik herken dus helemaal wat je zegt en hoop ook dat ik niemand pijn heb gedaan en in het bijzonder mia-mia niet.
Groetjes
Massi

Geweldig he!

en het wordt alleen maar mooier nog: binnenkort voel je echt handjes en voetjes die je kunt aaien en die dan zachtjes wegfladderen. Of gaat je baby reageren op een stem (in mijn geval die van mijn dochter). Zooooooo mooi en wonderlijk deze tijd. Er groeit gewoon een mens in je, JOUW mens!
Lekker blijven genieten hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.