Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Agaatje

Agaatje

15-02-2010 om 19:57

Zere buik en opgeblazen gevoel

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb eigenlijk de hele dag door een zere buik. En dan bedoel ik niet perse dat ik denk dat het mis gaat, maar meer een constant aanwezig gevoel van mijn buik.
Wie herkent dit? Het is mijn 4e zwangerschap, misschien heeft het er iets mee te maken?

Verder heb ik ook een ontzettend opgeblazen gevoel in mijn maagstreek alsof ik daar zwanger ben, kan nog wel mijn broeken aan, maar vooral 's avonds dan is mijn buik heel gezwollen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

17-02-2010 om 00:15

Agaatje

Ik herken het niet (maar het is voor mij dan ook al een tijd geleden dat ik zwanger was).
Heb je de verloskundige al gebeld? Lijkt mij de geschikte persoon voor dit soort vragen.
(En gefeliciteerd met je vierde!)

Graven in mijn geheugen

want je vergeet dat soort dingen ook ontzettend snel (jongste is nu 7 maanden) maar ik geloof dat ik dat rond die tijd ook had, in ieder geval al heel vroeg had ik harde buiken, ook veel kramp gehad (ook een keer een week obstipatie met flinke buikkramp) en rond de 14e week voelde ik het kindje ook duidelijk.

Carolien

Carolien

24-02-2010 om 14:12

Beetje laat

maar toch een reactie. Als je je zorgen maakt, is het verstandig contact op te nemen met je verloskudige/gynaecoloog, zoals hier al eerder gezegd is.
Maar buikpijn hoeft inderdaad niet altijd te wijzen op een probleem. Ik heb tijdens alle drie mijn zwangerschappen veel buikpijn gehad. Juist de eerste drie maanden. Volgens de verloskundigen niet uitzonderlijk, omdat er een boel gebeurt in je buik. Het kan per zwangerschap ook toenemen. Dit zou het kunnen zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet.
groetjes, ik hoop dat het allemaal goed gaat met je.
Carolien

Agaatje

Agaatje

25-02-2010 om 08:13

Carolien

Mijn buik gaat beter, ik merk dat het echt mijn darmen zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.