Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Bloem

Bloem

26-03-2011 om 18:04

Ziek na drankje van suikertest, is dat gewoon?

Gelukkig bij mij een ander verhaal dan het draadje hierboven: ik werd verdacht van zwangerschapsdiabetes (bmi) maar had het niet, zat keurig in het midden.

Maar wat ben ik ziek geweest van het drankje wat ik moest drinken zeg. Ik moest een hele plens mierzoet water drinken en dan twee uur na inname nog eens prikken. Werd een half uurtje na het drinken echt doodmoe terwijl ik de dag goed begonnen was en na enkele uren (inmiddels was er geprikt en waarde was goed) had ik echt pijn in mijn organen, alsof mijn systeem het niet aan kon zeg maar. Is dit een bekend iets of had ik gewoon een baaldag?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

27-03-2011 om 07:24

Geen idee

maar wel "verbaast" over de vele manieren van onderzoeken. Ik heb zelf 1x nuchter, en 3x na inname voedsel moeten prikken dus het drankje waar jij het over hebt komt mij niet bekend voor.

Wel fijn dat je goed zat! Is toch altijd weer een geruststelling!

Ook zo'n drankje

Ik heb ook zo'n vies, mierzoet drankje gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet ziek van ben geweest, al viel het als een blok bij me naar binnen....pfffff.
Overigens werd er bij mij exact na 1 uur al geprikt!
Bij mij was het aan de lage kant, maar wel goed.

Biene M.

Biene M.

27-03-2011 om 20:03

Hmm

Ik had wel gehoord dat je er misselijk van kon worden, meer niet. Het is gewoon water waar glucose in is opgelost, zit niets raars bij. Smerig was het wel, ja.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.