Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Nyntje

Nyntje

28-01-2010 om 10:41

Zwanger?

als moeder van 2 kids is het me misschien toch weer overkomen, het lijkt erop dat ik weer zwanger ben, maar ik wil het niet! Ik heb geen symptomen, ben ruim 14 dagen over tijd, maar had ruim een week geleden al een nagatieve test. Ik snap er geen bal meer van, wat moet ik nu doen. Weer testen? Huisarts? Tot overmaat van ramp voelde ik me vanmorgen niet zo heel erg lekker, dus ik ga nu twijfelen of ik nu wel of niet zwanger ben. Als je reeds een test gedaan hebt, en die is negatief dan ben je toch niet zwanger, en zo nee, wat is het dan wel. Ik heb het nog nooit helemaal overgeslagen??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eerst nog een test

Hoi Nyntje,
Ik zou toch eerst nog een test doen. Het zou kunnen dat het hcg-gehalte een week geleden nog te laag was om positief te testen. Als hij negatief uitvalt, zou ik de ha even bellen.
Sterkte!

Kadonaj

Kadonaj

28-01-2010 om 16:57

Drie keer negatieve testen...

Niet om je te ontmoedigen, maar bij beide zonen en ook nu bij dochter op komst waren de eerste testen negatief, pas na 4 weken over tijd werden die kregen (ook de duurdere) pas positief...

Risama

Risama

28-01-2010 om 18:34

Kadonaj

Wat leuk dat je een meisje krijgt! Dat had ik nog niet meegekregen. En nog maar 4 weken, tjonge dat gaat snel....

Groet Risama (van augustus 2008, zelf 23 weken zwanger van kind nummer 5 en tevens onze 2e zoon!)

Risama

Risama

28-01-2010 om 18:42

Nijntje

Bij kind nummer 2 had ik pas toen ik 9 weken zwanger was een positieve test, ik zou dus zeker nog een test doen. Een negatieve test betekent niet altijd dat je ook niet zwanger bent.

Risama

Kadonaj

Kadonaj

29-01-2010 om 09:32

En dat had ik weer niet meegekregen!

Dat jij ook weer zwanger bent! Wat leuk, gefeliciteerd! Ben ik toch niet de enige van 'ons' zomerdraadje die alweer aan de volgende is begonnen gEFELICITEERD!!!

Risama

Risama

29-01-2010 om 11:06

Hihi

Aan de volgende begonnen is niet geheel van toepassing. Dit kindje is aan ons begonnen, maar na de eerste flinke schrik en twijfel zijn we nu heel blij met de komst van nummer 5. Man is wel vrij kort na de positieve test gesteriliseerd, we blijven anders aan de gang...! Nu het een jongen blijkt te zijn, begrijp ik helemaal waarom dit kind er gewoon nog bij wilde, 3 meiden en 2 jongens; wat een prachtgezin!

Alles goed bij jou? Je komt heel opgewekt en goed over in je berichten, vul ik dat juist in?

Risama

Witje

Witje

30-01-2010 om 09:57

Opgewekt

Risama, jij komt uit je berichten ook zo opgewekt naar voren!!

Groet, Witje

Kadonaj

Kadonaj

31-01-2010 om 16:22

Hai weer

Geen last van depressies in ieder geval deze keer, maar wel veel pijn met die stomme bekkeninstabiliteit. Ik kan niet langer dan 10 minuutjes lopen achter elkaar (als het meezit)dus dat is soms wel even deprimerend. Maar ik hou de moed erin Gelukkig ben ik al toe aan die laatste loodjes... Ik tel ze af

Oeh risama, ongelukje dus, dan schrik je ook zeg, maar wel mooi dat je dan nu een jongen krijgt om het evenwicht in balans te krijgen Wel slim om meteen maatregelen te treffen om herhaling te voorkomen

Nyn, heb je al een nieuwe test gedaan inmiddels?

Risama

Risama

01-02-2010 om 14:16

Witje

Dank je, dat is leuk om te horen!

Risama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.