Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger door stommiteit


We kunnen wel meedenken maar niemand kan 100% uitsluitsel geven, alleen een dna-test kan dat. Ik wens je sterkte en wijsheid.

Muurbloempje85

Muurbloempje85

09-05-2023 om 16:26 Topicstarter

arnica25 schreef op 09-05-2023 om 16:19:

We kunnen wel meedenken maar niemand kan 100% uitsluitsel geven, alleen een dna-test kan dat. Ik wens je sterkte en wijsheid.

Dat weet ik. Ik moet daar nog 2 weken op wachten maar ben er mentaal doorheen en had gehoopt op wat lichte postiviteit dat de kans groter is dat het van mijn vriend is

Ik ben in ieder geval blij dat ik jouw vriend niet ben.

Nou ja zeg... Prillewits, wat een onaardige en onnodige opmerking.

Prillewits schreef op 09-05-2023 om 17:57:

Ik ben in ieder geval blij dat ik jouw vriend niet ben.

Inderdaad!

Prillewits schreef op 09-05-2023 om 17:57:

Ik ben in ieder geval blij dat ik jouw vriend niet ben.

Jemig. Een net zwangere schrijft dat ze er vanwege de stress mentaal helemaal doorheen zit en dan kom je er nog even met zo'n opmerking overheen? 

Muurbloempje, het is wat het is, je bent zwanger. De dna test is over 2 weken en dan zal je nog de uitslag moeten afwachten. Ik begrijp dat je het kindje graag wil houden. Dus probeer tijdens het afwachten jezelf niet helemaal gek te maken. Praat met je vriend, hij weet dat de kans er in zit dat het kindje niet van hem is, praat over jullie toekomst. Kijk vooruit en accepteer dat de planning in je leven misschien anders loopt dan je had gedacht. Zoek, hoe moeilijk ook, wat afleiding, beter voor je mentale gesteldheid. 

Muurbloempje85

Muurbloempje85

11-05-2023 om 21:06 Topicstarter

wil40 schreef op 10-05-2023 om 09:13:

Muurbloempje, het is wat het is, je bent zwanger. De dna test is over 2 weken en dan zal je nog de uitslag moeten afwachten. Ik begrijp dat je het kindje graag wil houden. Dus probeer tijdens het afwachten jezelf niet helemaal gek te maken. Praat met je vriend, hij weet dat de kans er in zit dat het kindje niet van hem is, praat over jullie toekomst. Kijk vooruit en accepteer dat de planning in je leven misschien anders loopt dan je had gedacht. Zoek, hoe moeilijk ook, wat afleiding, beter voor je mentale gesteldheid.

Bedankt voor je berichtje. Dna is al afgenomen ik heb de verwachting dat over 2 weken de uitslag er is maar hopelijk volgende week al

ik hoop met je mee dat t kindje gwn van je vriend is en dat hij t vreemdgaan kan vergeven, eind goed al goed. Als t kindje van je minnaar is dan hoop ik dat die man toch het kind erkend want t ergste voor een kind is niet weten wie zn vader is wie t ook opvoed.

Laat je het hier weten? Ik merk dat ik het wachten op de uitslag met je meevoel. 

Muurbloempje85

Muurbloempje85

12-05-2023 om 19:38 Topicstarter

wil40 schreef op 12-05-2023 om 19:36:

Laat je het hier weten? Ik merk dat ik het wachten op de uitslag met je meevoel.

Dat is lief van je dank je wel. 

Zal ik zeker doen. Ik hoop dat ik het volgende week binnen krijg. Is gisteren aangekomen op het laboratorium 

Muurbloempje85

Muurbloempje85

17-05-2023 om 11:35 Topicstarter

wil40 schreef op 12-05-2023 om 19:36:

Laat je het hier weten? Ik merk dat ik het wachten op de uitslag met je meevoel.

Ik heb de uitslag van de DNA test binnen. Mijn vriend is de vader van het kindje 

Muurbloempje85 schreef op 17-05-2023 om 11:35:

[..]

Ik heb de uitslag van de DNA test binnen. Mijn vriend is de vader van het kindje

Fijn! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gelukkig! Deze hobbel genomen… ik hoop van harte dat je vriend je vriend blijft in deze situatie! Sterkte!

Muurbloempje85 schreef op 17-05-2023 om 11:35:

[..]

Ik heb de uitslag van de DNA test binnen. Mijn vriend is de vader van het kindje

Wat fijn voor je! Hopelijk kunnen jullie samen verder en is het vanaf nu vooral genieten. Ik kan me voorstellen dat dit veel stress wegneemt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.