Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger door stommiteit


Muurbloempje85

Muurbloempje85

08-05-2023 om 21:50 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 08-05-2023 om 21:37:

[..]

Hoeft ook niet hoor.

Contact opnemen met het FIOM is misschien wel fijn, dan kan je met een buitenstaander spreken en je ei even kwijt. Dat is wellicht fijner.

Bedankt voor je tip. Ik zal het meenemen

Muurbloempje85 schreef op 08-05-2023 om 21:06:

[..]

Bedankt voor je reactie

Ik bedoelde het niet zo lullig, maar denk echt dat je blijft stressen tot die test is geweest. En logisch ook, hierin wil je niet verzeild raken. Hopelijk heb je wat aan de reacties dat de kans dat het persoon 1 is heel heel klein is. 

Muurbloempje85

Muurbloempje85

08-05-2023 om 21:56 Topicstarter

Aviendha schreef op 08-05-2023 om 21:52:

[..]

Ik bedoelde het niet zo lullig, maar denk echt dat je blijft stressen tot die test is geweest. En logisch ook, hierin wil je niet verzeild raken. Hopelijk heb je wat aan de reacties dat de kans dat het persoon 1 is heel heel klein is.

Ik heb het ook niet als lullig beschouwd. 

Ik zoek gewoon even houvast, wat enige hoop/positiviteit tot ik zelf meer weet.

Muurbloempje85

Muurbloempje85

08-05-2023 om 21:57 Topicstarter

Aviendha schreef op 08-05-2023 om 21:52:

[..]

Ik bedoelde het niet zo lullig, maar denk echt dat je blijft stressen tot die test is geweest. En logisch ook, hierin wil je niet verzeild raken. Hopelijk heb je wat aan de reacties dat de kans dat het persoon 1 is heel heel klein is.

Vind je de kans zelf ook klein of denk je er anders over

geen antwoord op je vraag, maar een reactie op je OP:
Als ik het goed lees ben je vreemd gegaan in een periode waarin je zwanger wil worden. Je houdt je cyclus bij en doet ovulatietesten, weet wanneer je vruchtbaar bent. Hoe kom je dan in een situatie terecht waarin je onbeschermd seks hebt met een ander? En bedenk je daarna om gebruik te maken van je ovulatie met je vriend?

Lieveheersbeest schreef op 09-05-2023 om 06:52:

geen antwoord op je vraag, maar een reactie op je OP:
Als ik het goed lees ben je vreemd gegaan in een periode waarin je zwanger wil worden. Je houdt je cyclus bij en doet ovulatietesten, weet wanneer je vruchtbaar bent. Hoe kom je dan in een situatie terecht waarin je onbeschermd seks hebt met een ander? En bedenk je daarna om gebruik te maken van je ovulatie met je vriend?

Zullen we dit in een nieuw topic bespreken?

Dan heeft muurbloempje er geen last van.

Muurbloempje85

Muurbloempje85

09-05-2023 om 09:18 Topicstarter

haarklover schreef op 09-05-2023 om 09:14:

[..]

Zullen we dit in een nieuw topic bespreken?

Dan heeft muurbloempje er geen last van.

Dank je wel 

Ook echt 6 likes, vraag me af wat voor mensen dat zijn. "Mwaahaaahaaa kijk haar eens even stom zijn, wat goed dat iemand er wat van zegt."

Muurbloempje85 schreef op 08-05-2023 om 21:57:

[..]

Vind je de kans zelf ook klein of denk je er anders over

Ik vind de uitleg van Schemerlampje en de andere schrijvers logisch klinken maar ik heb er helemaal geen verstand van. Ik zou denken dat de kans bij een vasectomie van 4 maanden geleden inderdaad klein is. Maar goed, in jouw situatie zou elke micro-kans me al mega veel stress geven dus ik hoop voor je dat je snel officiële duidelijkheid hebt. 

Muurbloempje85

Muurbloempje85

09-05-2023 om 10:46 Topicstarter

Aviendha schreef op 09-05-2023 om 10:42:

[..]

Ik vind de uitleg van Schemerlampje en de andere schrijvers logisch klinken maar ik heb er helemaal geen verstand van. Ik zou denken dat de kans bij een vasectomie van 4 maanden geleden inderdaad klein is. Maar goed, in jouw situatie zou elke micro-kans me al mega veel stress geven dus ik hoop voor je dat je snel officiële duidelijkheid hebt.

Bedankt voor je antwoord

De kans zal misschien klein zijn er blijft wel een kans... TO wil je dit kindje? Is de zwangerschap hoe dan ook gewenst?
Weet je huidige partner van de eenmalige seks met een ander? Want wanneer je een DNA test wil laten doen neem ik aan dat je je partner al verteld hebt zwanger te zijn... wat ga je doen als uit DNA blijkt dat hij niet de vader is? Denk je dat jullie relatie dit zal overleven of ben je bereid het kindje alleen op te voeden?

Ik weet dat het geen populaire mening zal zijn en mss sta je er ook totaal niet voor open maar abortus is ook een idee natuurlijk. Al zou je dan wel je partner moeten vertellen wat er aan de hand is. Of niet natuurlijk. Ik vind dit toch ook behoorlijk relevante vragen.

Lastige situatie. Sterkte!

Muurbloempje85

Muurbloempje85

09-05-2023 om 11:16 Topicstarter

Miraval schreef op 09-05-2023 om 11:12:

De kans zal misschien klein zijn er blijft wel een kans... TO wil je dit kindje? Is de zwangerschap hoe dan ook gewenst?
Weet je huidige partner van de eenmalige seks met een ander? Want wanneer je een DNA test wil laten doen neem ik aan dat je je partner al verteld hebt zwanger te zijn... wat ga je doen als uit DNA blijkt dat hij niet de vader is? Denk je dat jullie relatie dit zal overleven of ben je bereid het kindje alleen op te voeden?

Ik weet dat het geen populaire mening zal zijn en mss sta je er ook totaal niet voor open maar abortus is ook een idee natuurlijk. Al zou je dan wel je partner moeten vertellen wat er aan de hand is. Of niet natuurlijk. Ik vind dit toch ook behoorlijk relevante vragen.

Lastige situatie. Sterkte!

Ik snap je vragen en zijn ook erg relevant maar kan op dit moment, door de hoge stressniveau, niet op antwoorden. 

Muurbloempje85 schreef op 09-05-2023 om 11:16:

[..]

Ik snap je vragen en zijn ook erg relevant maar kan op dit moment, door de hoge stressniveau, niet op antwoorden.

Snap ik en dat hoeft ook niet natuurlijk... 

Ik denk dat een afspraak met een huisarts ook wel kan helpen. Dat je er met iemand over kunt praten die meer kennis van zaken heeft dan wat je op internet kunt vinden.

haarklover schreef op 09-05-2023 om 09:14:

[..]

Zullen we dit in een nieuw topic bespreken?

Dan heeft muurbloempje er geen last van.

Ik ga zelf uiteraard geen topic openen om zo'n vraag met betrekking tot haar persoonlijke situatie te bespreken. Vragen staat vrij, ook in dit topic, en TO kan natuurlijk aangeven dat ze er niet op wil reageren, dat is prima. Het was overigens geenzins respectloos bedoeld.

Lieveheersbeest schreef op 09-05-2023 om 06:52:

geen antwoord op je vraag, maar een reactie op je OP:
Als ik het goed lees ben je vreemd gegaan in een periode waarin je zwanger wil worden. Je houdt je cyclus bij en doet ovulatietesten, weet wanneer je vruchtbaar bent. Hoe kom je dan in een situatie terecht waarin je onbeschermd seks hebt met een ander? En bedenk je daarna om gebruik te maken van je ovulatie met je vriend?

Is het hoe en waarom echt zo belangrijk voor de vraag die TO stelt? De situatie IS zo, daar verandert een hoe en waarom niets aan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.