Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger voorjaar 2021 (vervolg)


Sandwichkind

Sandwichkind

15-07-2021 om 09:26 Topicstarter

Indian Summers Hopelijk een goed kampeerweekend! En ik ga voor je duimen komend weekend ☺️ nog meer mensen wiens NOD in zicht is?



Sandwich: Ja inderdaad, ik vond babyshowers altijd al enigszins onnodig en niet perse superleuk, maar rond de uitgerekende datum wel echt confronterend en dus lastig. Die vriendin weet dat niet omdat het voor haar een verrassing is.. Andere aanwezigen/organisatoren weten wel van de uitgerekende datum maar lijken niet echt sensitief voor de impact daarvan (wat ik snap, want leg dit gevoel maar eens uit aan mensen die geen of levende kinderen hebben). En misschien moet dat ook juist niet, zodat ik het zelf ook makkelijker kan 'parkeren'.
Dat de LH piek nu nog niet geweest is (en dus net wat later zal vallen dan normaal) is ook even niet superbehulpzaam want zo duurt het wachten weer langer. Dus NOD nog niet in zicht hier

Wat die leefstijl-aanpasingen betreft, het zijn gelukkig kleine dingetjes als je normaal al lekker gezond leeft. (Handschoenen in de tuin zijn sowieso een goed idee ja, en dan moet het echt wel kunnen). Stress heb ik er iig niet over. Helaas wel over andere dingen, zoals de gezondheid van mijn ouders. Heb normaal eigenlijk nooit stress dus de timing is jammer maar ik ga ervanuit dat de tijd wel zal helpen (en dat evt goed nieuws tzt ook hen goed zal doen).

Sterkte met de misselijkheid! Hopelijk blijft het goed houdbaar. Als het erg in de weg zit kan ik de 'seabands' (van die bandjes tegen zeeziekte) aanraden, hielp bij mij niet wonderbaar maar het schoof wel echt iets meer naar de achtergrond, en kan iig geen kwaad

IndianSummers fijne trip gewenst!! Maak maar dankbaar gebruik van de afleiding

sterkte fietsertje met de gezondheid van je ouders, dat kan veel zorgen geven weet ik ook uit ervaring 

Fijne vakantie indian_summers! 

Het enige wat ik laat is het drinken van alcohol en ik probeer wel gezond te eten. Als je nog in de innestelfase zit dan kan het eten van vis en tuinieren enzo toch nog geen kwaad? Of heb ik dat verkeerd? 

Ps. Viva blijft bestaan... 

Hoi!! Ik ben Sunny_ maar die naam was al in gebruik dus ben even op z'n Nederlands gegaan ☺️
Ik wilde toch even registreren hier om jullie wat leuks te vertellen ♥️
Gisteren had ik een heeeeeel licht positieve test en vanmorgen echt een licht streepje die goed zichtbaar is!! Zooo blij 🥰 tweede ronde gewoon, kan het nier geloven, dacht dat we er lang over zouden doen! 

Sandwichkind

Sandwichkind

19-07-2021 om 07:54 Topicstarter

Gefeliciteerd Zonnig  een streep je is een streepje! Heb je voor je NOD getest of gewacht? Hoe voel je je?

Ja, het Forum van Viva blijft bestaan, ik las het ook van het weekend. Wel verwarrend hoor, ook voor Viafora en alle leden. Dus we kunnen hier blijven of teruggaan. 

Hier zijn gangetje, wat misselijke dagen achter de rug maar voel mij vandaag prima afgezonderd van wat kleine steekjes. 

Sandwichkind schreef op 19-07-2021 om 07:54:

Gefeliciteerd Zonnig een streep je is een streepje! Heb je voor je NOD getest of gewacht? Hoe voel je je?

@sandwichkind: ik heb op het viva forum gereageerd ☺️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.