Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger, weet niet van wie


Even een hart onder de riem voor jou Lotte.... Je bent niet alleen en er wordt aan je gedacht. Ik hoop dat je sneller terecht kunt bij de arts en wens je veel sterkte. 

Ik sluit me aan bij de rest maar wil je vooral sterkte wensen. Wat een ontzettende nare en onzekere situatie!

Lotte2023

Lotte2023

22-12-2022 om 22:23 Topicstarter

Bedankt voor alle lieve reacties. Ik heb de zwangerschap afgebroken. Het is heel erg verdrietig en ik kan het nog geen plek geven. Maar ik ben goed opgevangen door de arts en verpleegkundige, daar ben ik heel dankbaar voor. Kan er nu niet veel meer woorden aan geven, maar bedankt allemaal.

Lotte2023 schreef op 22-12-2022 om 22:23:

Bedankt voor alle lieve reacties. Ik heb de zwangerschap afgebroken. Het is heel erg verdrietig en ik kan het nog geen plek geven. Maar ik ben goed opgevangen door de arts en verpleegkundige, daar ben ik heel dankbaar voor. Kan er nu niet veel meer woorden aan geven, maar bedankt allemaal.

Ach wat verdrietig Lotte. Hou je taai

sterkte lotte

Sterkte ❤️

Heel veel sterkte en een dikke


Lastige beslissing heb je genomen. Begrijpelijk dat het even duurt voordat je het een plek kan geven. Je kan nu pas beginnen met het verwerken van afgelopen maand. 

Sterkte Lotte, ik hoop dat je ergens steun vindt.

Voel je welkom om hier te schrijven als je je ei kwijt wilt / steun kunt gebruiken.

Ach Lotte, wat een zware, moeilijke en moedige beslissing. Ik hoop dat je vriend op de hoogte is van alles en dat jullie dit samen goed kunnen bespreken. Verder wens ik je toe, dat jullie ooit, zonder enige terughoudendheid, kunnen genieten van een zeer gewenste zwangerschap.

Tsjor

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je goed voor jezelf zorgt en de tijd neemt en jezelf de ruimte gunt om al deze nare gebeurtenissen te verwerken.

Heel veel sterkte. 

Veel sterkte Lotte.
Ik hoop dat je ook wat mensen in je omgeving hebt waarmee je dit kunt delen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.