Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger worden vanaf Mei/Juni 2021


Citroentaart schreef op 10-07-2021 om 15:13:

Bedankt Ginnyy, de vruchtwaterpunctie was vanwege uitslag downsyndroom na NIPT. Waarom had jij een vlokkentest? En hoe heb jij het ervaren? Spannend dat je binnenkort weet of je tweeling eeneiig of tweeeiig is.

Anna89, balen van je ongesteldheid. Gelukkig gaat het alweer beter.

LeLo, fijn dat je je cyclus zo goed kent!

en Elyani, nog niet veel klachten hier, af en toe misselijk, misschien iets sneller emotioneel en af en toe wat sneller moe.

Omdat onze dochter echodense darmen had. Dat wijst meestal op een syndroom. Alleen de nipt was bij ons goed. Ik was doodsbang en lag echt als een klein kind te huilen op die behandeltafel. En achteraf vond ik het eigenlijk heel erg meevallen qua pijn. Voelde amper dat de naald erin ging. 

Uit de vlokkentest is gekomen dat ze gezond was dus dat was goed nieuws. Was alleen vervelend dat dat met 23 weken was. Stel dat het niet goed was hadden we maar een paar daagjes om na te denken wat te doen.

Ik  las dat je de punctie bij jou goed was en dat je nu een gezonde peuter hebt rondlopen  

Ik ben er ook weer bij!! Met vandaag een positieve ovulatietest én een wipje in the pocket neem ik ook maar weer plaats op de wachtbank.

Elyani

Elyani

14-07-2021 om 20:51 Topicstarter

Hey lieverds! 
Ik was even wat stiller, mijn hoofd was vol. Ik had veel stress de afgelopen dagen, en gisteren had ik plots wat bruinverlies. Ik kon me niet meer bedwingen en heb getest: helemaal negatief! Verder naast een klein beetje buinverlies, had ik niets meer gezien. Vandaag enorme, enorme krampen. Vreselijk! Het heeft de hele dag nog geduurd, maar net was er toch wat bloedverlies.
Mijn wachtbank zit er officieel op, en ik schuif door naar de volgende ronde. 

Ik neem binnenkort nog de tijd om terug te lezen! Hoe gaat het met de rest nog? 

He Elyani, wat vervelend. Sterkte met de ongesteldheid... En daarna op naar de volgende ronde.

Hoi dames.
Hier een update van mij. Korte stomme toetsenbord laptop is stuk
Afgelopen vrijdag begonnen er bij mij krampen na een cyclus van 52 dagen. Dus dacht eindelijk daar komt het hoor. 

Maar nu was het echt alleen maar beetje bruinverlies. Niet eens maandverband nodig gehad. Gisteren was het al voorbij. haast geen krampen gehad en totaal anders dan 1e menstruatie. 

Ik tel dit maar gewoon als menstruatie en mijn app zegt nu 7 augustus nieuwe NOD. Daar houden we ons maar aan. Zaterdag ga ik ovulatietesten halen om tenminste dat wel te kunnen vinden in deze gekke cyclus hahaha  

Ginnyy, zeker heftig een vlokkentest met 23 weken! Gelukkig ook een gezond kindje.  

Goedemorgen!

Hoe gaat het met iedereen hier?

Hier alles rustig, op het welbekende wachtbankje nu. Als het goed is heb ik van der week m'n eisprong gehad, heb 'm deze maand niet gevoeld of opgemerkt. Wel qua afscheiding/slijm denk ik. En volgens mij wel goed gebruik van gemaakt. Gisteravond wat menstruatiekrampen in m'n onder- en rug. M'n NOD ligt rond volgende week woensdag, met een cyclus van 36 dagen dan. Het begint nu wel echt meer te leven. Fingers crossed!

Het Viva forum blijft bestaan! Gaan we daar verder met schrijven? Of blijven we hier? zelf zou ik zeggen, we gaan weer verder bij Viva?

Ik heb besloten om hier te blijven schrijven. Net beetje gewend aan de overstap en alle moeite die ze van dit forum erin hebben gestopt. 

Spannend Crazymier! Nog een weekje wachten dan...
Ik ga liever terug naar Viva!
Maar er wordt hier niet meer zoveel gepost, ik denk dat er veel gekletst wordt in de app groep. Dus misschien moeten we samen naar een ander groepje op Viva verhuizen haha

Zeker spannend! De krampen voel ik nog steeds, dat had ik de vorige maanden ook. Dus het voelt een beetje alsof deze maand niks gaat worden..

Ik ga wat dat betreft ook liever terug naar Viva. Hoewel deze lay-out ook prettig werkt.
Het is zowel hier als op het Viva topic erg rustig, waarschijnlijk door het app groepje inderdaad. Maar daar sluit ik me liever niet bij aan haha! Wel jammer voor de updates hier!

Elyani

Elyani

20-07-2021 om 21:02 Topicstarter

hey girlies  

Ik vind het hier prima, ook Viva is prima. We hebben wel enkele nieuwe meiden die aangesloten zijn hier, willen zij ook mee naar Viva? 

Ik heb verlof, daarom ben ik stil! Ik vind het altijd heel moeilijk om in de weekends op het forum te posten, en verlof is als een groot weekend toch? 
Bovendien zit ik eigenlijk ook wel een beetje te kniezen omdat ik niet zwanger ben haha dat kan er ook mee te maken hebben! 

Hi meiden, ik ben natuurlijk ook nieuw. Dus weet niet of het handig is hier mee te schrijven als jullie al erg een band hebben of in een andere (nieuwe) groep. Viva of hier maakt niet uit. M'n vriend was afgelopen weekend weg en m'n eisprong kwam net wat eerder dan verwacht (hield er rekening mee ivm miskraam dat hij wat later zou zijn, maar was dus niet het geval), dus baal dat we niet op de optimale dagen sex gehad hebben. Haalt op zich ook wel de druk van de wachtweken af. Maar er is nog wel een kansje, dus ben benieuwd 🤗

Elyani: Geniet van je verlof!

Roza: Oh wat balen dat je vriend precies afgelopen weekend weg was en je dus niet helemaal optimaal gebruik hebt kunnen maken van je eisprong. Maar misschien alsnog wel een gelukstreffer gehad! Fingers crossed.

Hier weinig veranderd. Nog steeds lichte menstruatie krampen en zeker tepels/borsten.. Ik ga wel echt geduldig wachten tot volgende week dinsdag/woensdag met testen, als ik dan niet ongesteld geworden ben tenminste.

Elyani

Elyani

27-07-2021 om 09:49 Topicstarter

Hey lieverds! 

Zullen we het topic weer nieuw leven in blazen? Voor de liefhebbers heb ik de tabel ook aangepast op Viva, dus we kunnen nog kiezen waar we eindigen. Maar ik wil wel graag ergens blijven kletsen :p 

Hier verwacht ik deze week mijn eisprong, dus binnenkort weer op het wachtbankje! 
Ik merk dat ik van véél meiden geen update meer gekregen heb...
 
Dopper, was het dan een innestelingsbloeding?? 

Crazymier, jij ging vandaag of morgen toch testen? Hoe is het gegaan? 

Roza het KAN nog wel natuurlijk, denk dat het dan toch nog spannend kan worden eens die laatste dagen van het wachten zich aandienen Ik had je nog niet in de tabel gezet, wanneer is je NOD? 

Anna hoe is het met jouw cyclus? 

Hopelijk kunnen we weer wat kletsen hoor  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.