Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger worden vanaf Mei/Juni 2021


Wat een mooie lijst met zwangeren inmiddels! Ik zal mijn update zowel hier als op Viva even plaatsten, het maakt mij niet uit waar we verder kletsen, maar het is zonde dat het zo rustig is met updates hier haha!

Zondag heb ik met mijn vriend afgesproken om dinsdag te testen, maar hij werd maandag al ongeduldig. Dus gister halverwege de ochtend een (vroege) test (Sensitest) gedaan; negatief. Vanochtend met ochtendurine een (Kruidvat) test gedaan, maar ook deze negatief. Ondertussen nog geen menstruatie, hooguit wat lichte krampen, maar die had ik vorige week ook al wat.

Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 38 dagen, daarna 35 en ben nu op dag 36 van m’n cyclus. Geen idee welke kant het op gaat.

Afgelopen weekend heb ik me een middagje min gevoeld, misselijk en duizelig. Sneller vol qua eten. Erg moe (maar dat heb ik nu zo’n 2 weken al en dit kan ook komen door m’n nacht/wachtdiensten). En vandaag voel ik mij ook weer wat slapjes. Dus aan de ene kant verwachtte ik een positieve test, maar aan de andere kant met de lichte krampen vorige week en vanochtend helemaal niet. Verder nog geen teken van m’n menstruatie. Het blijft nog even afwachten.
Ik wil denk ik niet eerder weer testen als vrijdag of zaterdag, tenzij ik natuurlijk ongesteld geworden ben.

Spannend voor jou ook weer Elyani! We duimen voor je!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.