Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
tonny

tonny

14-12-2009 om 19:14

Zwangerschap en vleesboom

Heeft iemand van jullie hier ervaring met een groeiende en pijnlijke vleesboom tijdens de zwangerschap? Hoe ging het verder?

de zwangere in kwestie (niet ikzelf...) is nu 21 weken zwanger.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Camille75

Camille75

15-12-2009 om 08:53

Tonny

Hallo Tonny,
Ik had blijkbaar ook een vleesboom die tijdens de zwangerschap groeide, maar had er geen last van. De echoscopist vroeg aan me of ik geen pijn had omdat er een behoorlijke vleesboom zat. Verder deden ze er erg luchtig over, is normaal dat ie meegroeit met de baarmoeder of iets dergelijks. De gynaecoloog werd er ook niet warm of koud van, en na de bevalling heb ik er ook nog wel eens naar gevraagd, maar volgens hem is het niets om je zorgen over te maken en was de vleesboom na de bevalling ook weer geslonken.
Wat het beleid is als je er WEL last van hebt, zoals in het geval van je schoondochter, daar kan ik je helaas niet mee helpen.
Sterkte,
Camille

krin

krin

15-12-2009 om 09:01

Tonny

Volgens mij heeft Korina daar verstand van (of ervaring mee, eigenlijk). Je vindt haar in Zwanger worden.

Mayte*

Mayte*

15-12-2009 om 11:02

Zus en vriendin hebben het beide gehad

Beide hebben er behoorlijk last van gehad en stonden goed onder begeleiding (heel veel echo's). Alle twee hebben ze een prachtig, gezond kind gekregen.

krin

krin

15-12-2009 om 13:59

Is er al nieuws?

Of moet je nog in spanning afwachten?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.