Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

6 maand en slaapt opeens niet meer door

2 weken geleden is het begonnen. Toen zijn we een weekendje weg geweest en toen besloot hij op eens 's nschts weer te komen. Ik dacht, ach dat komt omdat hij in een ander bed ligt, thuis zal dit wel weer over zijn....nou niet dus. Vannacht was het dubbel zo erg. Eerst komt hij om 2.30, gelukkig hoef ik hem dan alleen maar om te draaien (hij ligt dan op zijn buik) Hij kan overigens wel weer terug draaien, maar dit doet hij op de 1 of andere manier dus niet 's nachts. Dan slaapt hij door tot 4.30 en dan na poging omdraaien, aai over de bol enz besluiten we over te gaan naar een fles. Deze drinkt hij overigens helemaal op en slaapt dan weer door tot 6.30 Dit doet hij dus vaker, zo vaak 's nacht komen. Meestal is het trouwens 1 keer, rond 4.30 (pff gelukkig) Wat kan het zijn, wat kunnen we er aan doen? Of gewoon maar accepteren en hopen dat het wel over gaat? Ben zo verschrikkelijk moe. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol houd. Ook omdat mijn andere zoon om 5.30 altijd meld. Dus veel slaap krijgen we niet.
Nog eventjes wat puntjes:
-de laatste fles krijgt hij rond 20.00, we hebben geprobeerd dit te rekken maar hij slaapt vanaf 17.00 gewoon niet meer dus hij is echt doodop om 20.00
-hij slaapt overdag weinig, ongeveer 4 uurtjes
Hebben jullie tips voor me?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

27-07-2009 om 08:56

Thein,

ik denk dat het tandjes zijn. Bij mijn zoontje begon dat rond de zes maanden.

Dat is vrees ik even uitzingen. Bij mijn zoontje hielpen de standaard dingen niet veel, maar misschien bij jouw kindje wel.

Bijtringen in de koelkast, Chamodentdruppeltjes.

Je hebt volgens mij ook spul wat je op het tandvlees kan smeren. Ik weet de naam niet meer, maar iemand anders misschien wel.

Dentinox

Even inbreken om op de vraag van Kiki te reageren, dat spulletje heet Dentinox. Hierin zit lidocaïne, dat werkt plaatselijk verdovend.
Verder weinig tips voor je, uitzingen en meedeinen, maar ik weet hoe moeilijk dat is!

thein

thein

27-07-2009 om 09:53 Topicstarter

Denk niet de tandjes

tja of misschien wel?? Hij heeft er namelijk al 7! Misschien dat hij last heeft van de 8e?

Hmm

ik zou juist wel proberen om het laatste tijdstip voordat je zelf gaat slapen nog een keer te verschonen en te voeden, beetje een zware voeding met wat pap er door.

thein

thein

27-07-2009 om 15:21 Topicstarter

Berber

speentje wil die sinds zijn tanden niet meer hebben. Honger weet ik ook niet, maar de fles drinkt hij altijd (rond die 5 uur) altijd schoon leeg.
4 uur slaap zal overdag ook wel gewoon zijn, maar mijn andere zoon sliep 5 keer en dan minimaal een uur per keer, dus ik ben dit niet zo gewend!
Ik vind het zo lastig, ik herken dit gedrag namelijk niet bij mijn andere zoontje toen op die leeftijd. En het is ook gewoon vermoeiend. Jullie denken iig al wel lekker met me mee. Ga zeker de tanden weer in de gaten houden

thein

thein

27-07-2009 om 15:23 Topicstarter

Misschien

dat we hem inderdaad nog eventjes wakker moeten gaan maken voor een laatste voeding, tegen een uur of 23.00
das iig ook te proberen! o en hij krijgt al een papfles.

Kiki

Kiki

27-07-2009 om 22:29

Wow thein, wat een hoop tanden zeg

mijn zoontje begon die ellende met 6 maanden pas, hij kreeg overigens uiteindelijk rond de 9 a 10 maanden zijn eerste tanden pas. Dus we hebben lekker lang last gehad, het duurt overigens nog altijd door

Maar goed, Ik stelde volgens mij rond de 6 a 7 maanden dezelfde vraag op dit forum en toen kreeg ik als tip van iemand dat ik moest laten nakijken op oorontsteking.
Daar konden ze dan overdag geen last van lijken te hebben, want dan hebben ze afleiding genoeg. Maar 's nachts dan ineens wel.

Iemand anders raadde mij aan om 's avonds een zetpil te geven

Succes, die onderbroken nachten zijn echt vervelend, ik praat helaas uit ervaring

groetjes
Kiki

PS

Zal ik je de laatste tip die ik afgelopen zaterdag kreeg niet onthouden als is het alleen maar om een glimlach te creeeren. Het is nu mijn motto bij alle onderbroken nachten, mijn zoon is niet verwend, hij is paranormaal begaafd. Hihihihi

Vraag een medium of een paragnost om de poorten in het hoofdje van je zoontje te dichten, want misschien is hij wel paranormaal begaafd en woon je in een te oud huis met een zware geschiedenis.

En nee, ik maak geen grapje, deze tip heb ik echt gekregen.

thein

thein

28-07-2009 om 07:21 Topicstarter

Toch 8e tand!

Gisteravond weer voelen en ja hoor, flinke bobbel onder het tandvlees. Kan bijna niet mis zijn dat hij bezig is met zijn 8e! tand! Gisteravond meteen weer begonnen met smeren op zijn tandvlees met dat spul (sorry weet de naam ff niet meer) en meneertje heeft iig weer lekker doorgeslapen tot 5 uur, vanochtend. Het is iig een begin. En als meneertje er weer flink last van krijgt (hij was verschrikkelijk met zijn vorige tand, pff) dan hup zetpil erin.
Dus kiki, hahah hij is niet paranormaal begaafd!

thein

thein

30-07-2009 om 13:57 Topicstarter

Hoe het nu is

Het tandje is er bijna door, maar hij heeft er nu goed last van! Maar tot onze verbazing heeft hij heerlijk geslapen van 20.00 tot 7 uur de volgende ochtend! Heerlijk, ben zelf ook weer wat fitter!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.