Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

9 wkn na bevalling nog niet ongesteld

Ik ben 9 weken geleden bevallen, geef geen borstvoeding en ben nog steeds niet ongesteld. De vorige keer was ik heel snel weer ongesteld dus ik snap er niks van. Ik ben trouwens ook niet zwanger.

Ik ben benieuwd naar reacties van moeders die flesvoeding geven, wanneer werd jij weer ongesteld?

Alvast bedankt voor je reactie.

Poekie

P.S. ik weet dat er in het verleden ook wel vragen geweest zijn maar ik ben niet zo handig in het zoeken in het archief.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
femmetje

femmetje

16-09-2008 om 17:00

Poekie

Oh... dat is nog niets!! Ik werd pas na 9 maanden met Primolut (via de ha) ongi en daarna nog geen normale cyles maar wel snel zwanger van nummer twee inmiddels al 18 weken nu...

liefs fem

PoekieXX

PoekieXX

16-09-2008 om 20:59 Topicstarter

Femmetje

Hoi Femmetje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Had jij je kindje ook FV gegeven? Ik weet dat als je BV geeft je menstruatie niet/later op gang komt maar met FV? Pfff dat is wel heel lang hoor! Ik wil ook graag weer zwanger worden en heb niet zoveel tijd (leeftijd)dus wil dat mijn cyclus weer snel op gang komt.

Dank je voor je reactie & veel succes met je zwangerschap.

Poekie

femmetje

femmetje

17-09-2008 om 08:19

Poekie

Ja fles veoding gegeven!
Maar dat maakte niets uit dus...
Heb ook accupuntuur gedaan misschien helpt dat vor je??
Anders naar de ha gaan en uitleggen dat je snel weer wilt?? krijg je misschien primolut??

Succes fem

mee1977

mee1977

17-09-2008 om 15:57

Fles

Bij mijn nu nog jongste gaf ik ook FV. toen duurde het 16 weken eer ik weer ongesteld werd.
De oudste duurde inderdaad langer maar die kreeg BV.

Even afwachten dus of het advies van femmetje opvolgen.

PoekieXX

PoekieXX

18-09-2008 om 09:22 Topicstarter

Allemaal

Hartelijk dank voor jullie reactie. Gelukkig ben ik dus niet afwijkend, op dit gebied dan .

Femmetje, ik heb net de bijsluiter van Primolut op internet gelezen maar kan jij mij vertellen hoe het bij jou ging, hoe lang moest je slikken en mocht je pas beginnen na 2 weken safe sex of hoe ging het?

Ik twijfel nog tussen nog een paar weken wachten of nu naar de dokter, e.e.a. ook afhankelijk hoe lang het duurt met Primolut. Als ik een maand tabletten moet slikken ga ik liever nu al naar de dokter want elke maand is er een. Aangezien we ons zelf een deadline hebben gesteld voor het zwanger raken wil ik graag optimaal gebruik maken van de tijd, vandaar.

Groet, Poekie

femmetje

femmetje

18-09-2008 om 14:00

Volgens mij...

Moest ik 10 dagen elke dag een pilletje slikken en daarna binnen 2 of 3 dagen ongi worden en ja dat werd ik!
Safe sex... Ja maar dat deden we toen toch al...
Maar hij heeft niets gezegt over dat ik 2 weken het voor het gebruik het veilig moest doen ofzo...
Hij had wel nog even eerst met de echo gekeken of alles we wel goed uit zag...
Ik on gelijk de zelfde dag bij de aphotheek de tabletjes ophalen en volgende ochtend beginnen met slikken dus was binnen 14 dagen ongi na ha bezoek!
en daarna ben ik monnikspeper gaan slikken dat verkort je cycles te koop bij de tuinen.
En accupuntuur...
succesFem

PoekieXX

PoekieXX

20-09-2008 om 20:10 Topicstarter

Femmetje

Hoi Femmetje,

Hmm, na jouw verhaal toch maar besloten om de HA te bellen en kan maandagmorgen terecht. Nu lijkt het er echter op dat ik de eerste tekenen van een ongesteldheid vertoon, even morgen nog afwachten en anders bel ik heb (gelukkig) weer af. Zou wel fijn zijn een natuurlijke menstruatie ipv geholpen met medicatie. Heb er vandaag alvast een borrel op gedronken. Normaal is een menstruatie geen borrel waard maar nu heb ik het alvast gevierd, kunnen we tenminste weer voor het echie

Dank je wel voor al je informatie!

Groet, Poekie

Hier ook nog geen menstruatie...

Ik ben 11 weken geleden bevallen, heb de eerste vier weken bv gegeven, maar ben ook nog steeds niet ongesteld. Heb ook nog geen tekenen (neurotisch schoonmaken en zo) en wacht en dus maar af. De vorige keer werd ik na vier maanden pas ongesteld, maar toen had ik wel 2,5 maand bv gegeven.

Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.