Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Anne Bierings

Anne Bierings

01-04-2009 om 14:57

Advies voor een tweelingkinderwagen

In ben in blijde verwachting van een tweeling!! Het is zo ontzettend leuk om allemaal leuke nieuwe dingen te kopen voor de twee, maar ik heb echt advies nodig over een kinderwagen. In de winkel zeggen ze vanalles, maar ik wil het graag van mensen horen die er ervaring mee hebben. Wat is nu echt goede kwaliteit? Voor of achter elkaar?

Ik kijk uit naar de racties!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

01-04-2009 om 20:06

Tip

Anne, mijn tweeling is alweer 17 jaar! maar...mijn beste aankoop destijds was de tweenaastelkaarwagen die door elke normale deur paste.
Ik had een Bebeconfort, die ik kocht zonder wiegjes. De zitting kon met een beugel samen met de rugleuning tot een vlak ondergrond gevormd worden waar mijn kinderen ieder in hun eigen voetenzak vanaf dag 1 prinsheerlijk hebben gelegen.
Echter, toen ze 1 jaar werden werd de wagen te smal voor hun beiden, en ruilde ik hem in voor een wagen waarbij ze achter elkaar zaten. Ook een fijn ding, maar zwaar om mee te 'sturen' door zijn lengte.
Tegenwoordig heb je echter heel ergonomische tweelingwagens, maar let dus echt even op de breedte.
Groetjes, Minet

Hier

Ik heb de urban jungle duowagen. Duur (vond ik), maar erg prettig. Heb hem destijds op advies van een moeder van een tweeling gekocht. Ik gebruik hem voor 2 kinderen die weinig schelen in leeftijd.

Ik vind naast elkaar gezelliger voor de kids. En ik heb geen enkel probleem in winkels oid.

Sandra Brugger

Sandra Brugger

06-04-2009 om 21:36

Urban jungle is fantastisch

Gefeliciteerd!
Mijn twelingjongens zijn nu bijna vier jaar oud.
Wij hadden en gebruiken hem nog een enkele keer de Urban Jungle Duo. Toen dacht ik dat ik - omdat het een cado was van mijn vader- een onnodig luxe maar mooie kinderwagen had gekocht. Maar dat ding is gewoon zo super goed, en kan tegen alles en je kunt hem met 1 vinger sturen (heel handig omdat je met een tweeling nooit tijd hebt om te bellen of een boeterham te eten dan wanneer je wandelt met de wagen
Je kunt in der daad niet overal binnen, dat is een nadeel (kinderwagen desnoods in zicht laten staan, anders altijd op gehandicapten WCs gaan kun je de wagen en al meenemen) maar weegt niet op tegne het gemak waarmee je hem duwt.
Heel veel plezier met je tweeling!!!!
Wanneer ben je uitgerekend?
Waar woon je? Hier (in A'dam) zou ik je evt. een leuk 2lingenmoeder-clubje kunnen aanbevelen.....

Groetjes,
Sanndra

Sascha2

Sascha2

13-04-2009 om 19:43

Tfk twinner twist

Ik heb dan wel geen tweeling, maar wel kinderen die weinig in leeftijd schelen en dus ook een tweelingwagen. Sinds kort in het trotse bezit van een TFK Twinner Twist. Via MP gekocht, want ik geloof dat er in NL geen importeur meer is. Maar hij rijdt geweldig! Makkelijk op te klappen, zeer wendbaar en met luchtbanden, zitjes naast elkaar en een in hoogte verstelbaar stuur.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.