Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Malihu

Malihu

31-03-2010 om 21:30

Afscheid

Over 2 dagen wordt onze grote kleine uk alweer 1 jaar...
Hoera! We hebben de babytijd weer overleefd Ik ben zo blij dat dit jaar om is, ik vind moeder zijn erg leuk, maar het baby-moeder zijn ook erg zwaar.
Ik weet dat het allemaal steeds leuker zal worden (tot de peuterpubertijd uiteraard, ha, ha).

Maar ook weet ik zeker dat ik straks over een tijdje met weemoed terug zal denken aan de babytijd. Zeker omdat er nu echt geen baby meer bij zal komen. Je vergeet toch snel weer de gebroken nachten en het vele gehuil en al die andere dingen.

Hoe zwaar het ook was, dit jaar is werkelijk omgevlógen! Nog sneller dan bij de oudste. En wederom blijken alle clichés waar te zijn. Dus alle baby-mama's die dit lezen: Geniet maar lekker van jullie kleine babietjes, voor je het weet zijn ze groot.

En voor iedereen die het baby-mama zijn net zo zwaar ervaart als mij, als je er middenin zit lijkt het zó lang te duren allemaal, maar terugkijkend is een jaar toch zó om. En de gouden tip: Zelf Ook Op Tijd Naar Bed Gaan en Voldoende Rust Nemen. Een uitgerust mens bekijkt de wereld 10x rooskleuriger dan een moe mens.

Tot in de dreumes- en peutertijd!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Welkom

Malihu, welkom bij de dreumesen! Die gaan ook hard hoor. Die van mij is alweer 19 maanden. Het wordt allemaal wat makkelijker als ze eenmaal baby-af zijn, ten minste... totdat ze gaan lopen.

Veel plezier met je uk in de komende maanden (leuk dat je deze fase gaat beleven nu het zomer wordt).

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.