Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Afvallen na bevalling


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

13-10-2009 om 16:50

Elsje

Misschien is het slim om je schildklierwaarden eens te laten prikken. Bij veel vrouwen raakt de schildklier ontregeld in de zwangerschap, wat kan leiden tot (te) snel afvallen.

Tirza

Elisabeth B.

Elisabeth B.

14-10-2009 om 22:09

Niet wegen

Ik sta nooit op de weegschaal, sterker nog: ik heb er geeneens een ...
Ik merk aan mijn kleren vanzelf of ik afval. En ik zie het in de spiegel. Die volle borsten, wat zouden die wegen? Ik kolf er drie flesjes uit op een werkdag en als ik naar de turbodijen van mijn baby kijk, dan vloeit mijn vet langzaam maar zeker uit mijn dijen via de melk naar zijn dijen
Ik val vanzelf af, ‘t gaat iedere keer wel iets langzamer dan bij de eerste, toen was ik liefst 30 kilo aangekomen en dat was er in 12 weken ruimschoots af. Toch ben ik ook nu, 4,5 maand na de bevalling, weer bijna op mijn oude gewicht. Afvallen en borstvoeding gaat wat mij betreft prima samen.
Nu alleen nog werken aan (buik)spieren opbouwen. Heb je bikram yoga nog geprobeerd?
Elisabeth.

Manda Rijn

Manda Rijn

14-10-2009 om 23:03 Topicstarter

Elisabeth

nee, heb niets kunnen vinden in de buurt. En ik kan alleen s'avonds dus dat beperkt de mogelijkheden.

Er wordt oa yoga gegeven in het centrum op 2 locaties, ik kan een keer een proefles doen, maar ik verwacht eerder dat ik weer ga fitnessen zodra ik overdag mijn handen vrij heb, dat heb ik bij de oudste gedaan (2x per week 2 uur). Er is hier zwaar geschut nodig om het luie vet eraf te krijgen, ik val geen gram af van borstvoeden.

S@s

S@s

18-10-2009 om 13:21

Bikram yoga gevaarlijk?

Hallo,
Heb meegelezen met dit draadje en ben meteen Bikram Yoga gaan googlen.
Toen vond ik een artikel over het gevaar van deze sport voor niet ervaren yoga-beoefenaars..
http://fitness.blog.nl/yoga/2009/02/08/bikram-yoga-is-hot-maar-gevaarlijk
Doe ermee wat je wilt. Maar laat je vooral niet gek maken dat je binnen bepaalde tijd MOET afvallen. Gun jezelf even.
Sas

Elisabeth B.

Elisabeth B.

18-10-2009 om 14:46

Eigen niveau (ot)

Ik heb het blog gelezen, maar ben niet verontrust. Bij Bikram yoga werkt iedereen op zijn eigen niveau, je doet de yoga oefeningen gewoon zo goed mogelijk. Net als met hardlopen of fitness, je moet ergens beginnen. Wat het extra zwaar maakt is inderdaad de hitte waardoor je veel zweet. Je hoeft echter niet te rennen, springen of gewichten te heffen, je werkt uitsluitend met je eigen lijf op een matje.
Elisabeth.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.