Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Horsie

Horsie

30-05-2011 om 21:27

Alle tips welkom [vroeg wakker]

Wie heeft de gouden tip. Mijn 4de kind is nu 7 maanden en is rond 4.00 uur klaarwakker. Dikke pret in haar bedje. We hebben al van alles geprobeerd. Masseren, in bad, extra grote fles, pap, laten liggen (wat erg lastig is want ze ligt bij haar zus op de kamer) bij ons in bed. Niks helpt echt of een klein tijdje en dan is het weer mis. We zijn al bij de osteopaat geweest omdat ze eerst 's nachts ook veel wakker was. Dat heeft best geholpen. Het zou alleen zo fijn zijn als ze tot een uurtje of 6.30 zou doorslapen. Heb ook geen idee wat er de reden van zou kunnen zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

31-05-2011 om 09:26

Pff

Ik leef met je mee. Mijn baby (6 weken) is 's nachts regelmatig zo'n anderhalf uur lang wakker. Meestal zo rond 3 uur.

Wat ik doe is regelmatig om 7 uur (geen geintje) naar bed als ze slaapt, om zo zoveel mogelijk slaap mee te pikken. Overdags slapen kan ik niet, want ik heb er nog 2 rondlopen.

Je kunt een baby niet dwingen te slapen, en ik heb bij oudste (die werd tijdenlang om 5 uur wakker) toen maar besloten me er gewoon bij neer te leggen en eruit te gaan. Ik vond dat een stuk minder vermoeiend en frustrerend, en op een gegeven moment werd het vanzelf beter.

Teletubbies?

Mijn dochter heeft ook zoiets gehad. Dan deed ik haar in de maxicosi en zette haar voor de teletubbies en ging er op de bank bij liggen slapen. Het hield vanzelf weer op.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.