Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Nathalie Goossens

Nathalie Goossens

13-11-2010 om 14:53

Arm geblesseerd, en nu?

Hoi allemaal,
ik heb 3 kids (0,3,5) en dat kost wat energie en kracht, je moet veel tillen. Nu woon ik in een appartement met een lange "galerij" en wil niet altijd de kinderwagen meenemen dus kies je voor de maxi cosi. Ik heb alleen last van mijn arm als ik die te lang til, en vraag me af of er een simpele oplossing is om die niet te hoeven dragen zonder dat er weer een kinderwagen aan te pas komt? Ik heb al een koelstra maar die leek heel aardig 5 jaar geleden maar is nu veel te groot voor de auto met 3 kids...
bedankt voor tips!
Nathalie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wendy Kentie

Wendy Kentie

13-11-2010 om 15:33

Goede oplossing

Hallo Nathalie,
Ik zag deze week de oplossing voor jou probleem. Het is een soort opvouwbaar karretje die je aan je maxicosi vast kunt maken. Er zitten wieltjes onder en heeft een uittrekbaar handvat.Zag er erg makkelijk uit. De vrouw die ik ermee zag lopen heb ik aangesproken (ze stond naast me op de parkeerplaats) en noemde het iets van baby wheeleasy en had hem op internet gekocht.
De site ben ik vergeten, maar het was iets met kinder producten

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes!

Nathalie Goossens

Nathalie Goossens

13-11-2010 om 16:56

Gevonden!

Hoi Wendy,

ik heb hem gevonden, en het ziet er prima uit (op papier in ieder geval....). Er stond maar 1 recensie bij op de website maar die was wel positief. Ik denk dat ik het toch maar ga proberen! (de site is overigens wel bijna wat je noemde, nl www.kinder-produkten.nl
Ik hoop dat dit het probleem oplost, laat het wel even weten als ik hem binnen heb, ze schijnen snel te leveren maar dat wachten we wel even af, wan dat belooft natuurlijk iedereen....

groetjes en bedankt voor je tip.
Nathalie.

kien

kien

13-11-2010 om 20:29

Mosterd na de maaltijd

Twee tips, als dat ding niet bevalt:
1. een oude buggy, die je helemaal neerklapt en waar je dan de maxi-cosi opzet, en die je vervolgens beneden in de hal (als je die hebt) laat staan.
2. de maxi-cosi in de auto laten en de baby op je arm naar de auto dragen. Draagt in ieder geval makkelijker en lichter dan met maxi-cosi en al.

Succes,

Kien

marie

marie

13-11-2010 om 21:39

Maxi-taxi

Hallo
Ooit (13 jaar geleden alweer) had ik een Maxi-Taxi.
Dat was een buggy-onderstel voor de Maxi-Cosi. Echt ideaal. Nam zowel in huis als in de auto niet veel ruimte in.
Maar deze problemen heb je nu pas? Hoe deed je dat dan bij de andere twee?
Heb je inderdaad geen buggy waar eventueel met adapters de maxi-cosi op geplaatst kan worden? En anders even zoeken naar een tweedehandsje?
Succes

Rondzeulen

Ik heb nooit begrepen hoe mensen met een autostoeltje met een baby er in aan de arm kunnen rondzeulen. Dat is toch megazwaar, en dat doet toch gewoon pijn? Ik heb het een keer geprobeerd toen mijn kind 4 weken was, en toen gezworen dat NOOIT meer te herhalen.

Waarom niet gewoon autostoeltje in auto laten en kind er uit halen? Baby kan ik draagdoek of zo, heb je meteen je handen vrij voor de andere kinderen of boodschappen.

Sunja

Sunja

18-11-2010 om 00:02

Dirksmama, hihi

hihi, zoals jij het zegt: een autostoeltje aan de arm meezeulen! ik doe het ook niet, neem altijd mijn baby op de arm al sinds hij een week is. 100x makkelijker, alleen soms denk ik 'he kon ik hem maar even neerzetten' als ik mijn oudste ophaal in het kdv bijvoorbeeld en ik moet hem zijn schoenen aan zien te krijgen terwijl hij een soort pakkerdje aan het spelen is ) Ik word er wel eens raar van aangekeken trouwens, zo van: heb je geen wagen, zielig hoor. hihi Maar even de draagdoek omdoen kan ook inderdaad

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.