Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
karin

karin

06-12-2010 om 21:24

Baby 11 weken vit.d olie en nuvit,d aquosum,kan dat kwaad?

Mijn moeder heeft vandaag vit.d voor me gehaald omdat de mijne op was,nu heb ik het ons dochtertje net gegeven,maar zie nu dat ik andere had,of terwijl ik rook anijs!
Kan dat kwaad,ik denk het niet omdat het ook va 0 jaar is,maar anijs nu al dat weet ik ook niet,ik vind het een vrij sterke smaak(net geproefd),is die op olie toch
meer geschikt en gebruiken jullie die voor jullie baby ipv aquosum!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elsje78

elsje78

06-12-2010 om 21:40

Gebruik ik altijd

die aquosum, ruikt idd naar anijs/drop, maar het is echt ook gewoon voor babies. Beide kinderen krijgen deze elke dag!

Verschil

Uiteindelijk is het allemaal hetzelfde hoor. Maar toen ik werkte bij de etos wusten we het verschil ook niet dus contact gezocht. Hun antwoord was; olie en aquosum hebben een andere samenstelling. Aquosum wordt aangeraden bij baby's die veel of snel spugen. En om de smaak te maskeren gebruiken ze anijs. Anders is het schijnbaar echt niet te pruinen. En anijs vinden bijna alle baby's lekker.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

karin

karin

07-12-2010 om 21:46

Ok dank je,maar de apotheker adviseerde me eerder aquasum op wat

Ok dank je maar de apotheker adviseerde me eerder die aquasum dan die olie,maar ik heb niet echt een duidelijk
antwoord gekregen waarom!
Maargoed,ga nu met deze verder bedankt!

Volgens mij is aquosum juist voor babies

Ik weet nou niet meer waarom, maar er was een reden waarom voor heel kleine babies de druppels op waterbasis (aquosum dus) beter zouden zijn dan die op oliebasis. Druppels op oliebasis zijn geloof ik voor kinderen vanaf een jaar ofzo.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.