Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Miep

Miep

06-12-2009 om 14:56

Baby 7 mnd steeds tussen spijltjes

Onze zoon van 7 maanden ligt voortdurend in de box en in bed met zijn benen tussen de spijlen. Soms trekt hij ze er zelf uit, maar vaak ligt hij "vast" en dan kan hij geen kant meer op. Zo trof ik hem vanmorgen na het ochtendslaapje ook aan, plat op zijn buik, benen tot aan zijn luier buiten het bed tussen de spijlen..

Hebben jullie kindjes dat ook? Ik heb eigenlijk geen zin om steeds de slaapzak aan te trekken voor elk half uurtje slaap. En in de box is het helemaal onhandig (dus leg ik hem vaak gewoon op de vloer, maar dat is natuurlijk ook niet altijd de bedoeling)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

06-12-2009 om 16:01

Tja.

Als je geen zin hebt om die slaapzak aan te trekken als hij naar bed gaat dan zal je hem waarschijnlijk regelmatig tussen de spijlen uit moeten blijven halen......
Het is of het één, of het ander.
M.

liora

liora

06-12-2009 om 19:20

Bed

Hoi,

Een baby van zeven maanden kan denk ik beter gewoon in zijn bedje slapen... en een slaapzak aandoen is toch niet zoveel werk?

Liora

Inderdaad liora

een bed is bij 7 maand echt de beste plek om rustig te slapen. En ik vraag me af hoe je een slaapzak aantrekken veel werk kunt vinden? Hoort toch gewoon bij het bedritueel en is nog geen halve minuut werk!

angel3

angel3

06-12-2009 om 19:35

Met hoes

bij dochter viel altijd haar speen uit bed aan het hoofdeinde. Ik heb een dunne dekbed overtrek door de spijltjes gehaald/geweven. Net een laagje waardoor de speen tegen gehouden werd.Zoiets kan je ook doen bij de beentjes/voeteneinde.

Hier

Mijn dochter heeft dat ook. Nu kan ze zitten, maar met 7 maanden nog niet, en toen was dit ook een probleem in de box. 's Avonds in bed heeft ze haar slaapzakje, en overdag in bed was het niet zo'n probleem, want pas als ze weer wakker werd begon het gewriemel en meestal was ik er vrij snel bij.

Rond 7 maanden heeft dochter nauwelijks in de box gelegen, maar vooral op een speelkleed op de grond. Toch in de box kon wel eventjes, maar daarna klonk al snel weer hulpgeroep als madam zich in de spijlen had verstrikt.

Je hebt van die wriemelaars. Mijn zoon deed het niet, maar zusje dus wel.

Groeten,

Temet

Miep

Miep

07-12-2009 om 16:18

Angels3 en temet, dank

voor de tip en het lezen van wat herkenning, dat was inderdaad de reden van deze post (-:

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.