Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Baby 8 maanden over zijn toeren als ontbijt te lang op zich laat wachten

Beste,

Mijn kleine man is nu 8 maanden oud. Als hij wakker wordt begint hij direct met huilen. Zo hard huilen dat hij over de rooie raakt. Hij wil dan direct zijn fles met pap. Hoe kan ik zijn gedrag zo veranderen dat hij wakker wordt en niet direct gaat huilen om zijn voeding? Herkend iemand dit?

Groet,

Sandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Honger

papfles in de aanslag zou ik zeggen.

Ik heb zelf ook zo'n kind. Jaren later bleek dat hij maar heel beperkt kan vasten. Als hier de bloedsuikers te laag worden, worden ze met hun 4 en 7 jaar nog steeds heel onredelijk. Gewoon direct eten er in en ze knappen heel snel op. Het wordt van zelf beter.

Ik kan zelf ook niet lang vasten. En het gebeurd dus weleens dat ik na het wakker worden direct naar beneden ga om iets te eten.

Geen aanpak gaat daar iets aan veranderen. Heb je honger dan moet je eten. En de een kan langer zonder eten dan de ander.

dc

dc

06-07-2010 om 15:00

Wat ik zou doen

Is hem een slokje water en een stukje brood om te sabbelen geven tot de fles klaar is...

liora

liora

06-07-2010 om 19:11

Herkenbaar

Mijn oudste heeft dat ook gehad, hij werd 's ochtends altijd in alarmstand wakker, bleef heel lang nog ,'s avonds laat drinken. Hij is nu 7 en kan nog steeds heel boos of huilerig worden als hij te lang niks heeft gegeten.

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Marie

Marie

06-07-2010 om 21:45

Ook herkenbaar

Hallo
onze oudste deed dat destijds ook.
Wij maakten dan heel snel een papfles en die kreeg ze dan in bed. Die dronk ze dus zelf. Konden wij nog even rustig wakker worden.
Dit heeft ze heel lang volgehouden trouwens. Ze heeft wel tot 2,5 jaar 's morgens een papfes in bed gekregen - wel zo makkeljk.
En echt waar - ooit wordt het beter.
succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.