Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Gerdi

Gerdi

06-12-2008 om 20:09

Baby (9 mndn) geeft over sinds vanmiddag

Mijn dochter van 9 maanden is sinds vanmiddag niet lekker.
Ze houdt niks binnen.
Vanmiddag om 13.00 uur heeft ze nog normaal gegeten en gedronken. Sinds 16.30 (fruithap) geeft ze over (verschillende keren).
Net, 19.30 uur, ging het iets beter en heb ik haar een half flesje melk (dieetvoeding, is tegen krampjes en spugen) gegeven. Dat kwam er ook in etappes weer helemaal uit.
Na veel gehuil, is ze nu in slaap gevallen.
Vanavond wakker maken voor een fles?
Water vindt ze overigens niet zo lekker...
Iemand tips?
Gr. Gerdi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach wat sneu!

Zielig hoor, zo'n ziek ukkie!
Ik zou haar denk ik toch wakker maken voor een fles, vocht is tenslotte toch wel belangrijk.
Misschien een idee om de fles met wat minder schepjes klaar te maken, dat is wat lichter in de buik. Dus bijvoorbeeld 180cc water met 3 schepjes ipv 6. Dan smaakt het naar melk, maar is minder voedzaam dan melk. Vocht is nu tenslotte het belangrijkst.
Sterkte voor je dochter, maar ook sterkte voor jou. Ik vind het altijd erg moeilijk als ze ziek zijn.

dc

dc

07-12-2008 om 07:20

Roosvicee

probeer anders roosvicee.

Gaat het weer beter? Ik zou haar trouwens niet wakker maken. Als ze dorst heeft, gaat ze wel roepen toch?

En?

Hoe is het nu met je dochtertje Gerdi?

Gerdi

Gerdi

07-12-2008 om 19:27

Ging beter vandaag

Na een redelijk slechte nacht.
Ze bleef maar overgeven, heel zielig (ook in bed, twee keer verschonen midden in nacht).
Vannacht huilde ze om uur of drie en wilde toen drinken (12 uur was alles er nog uit gekomen). Ondanks dat ze wel moest kokhalzen bleef het zitten.
Vandaag moest ze ook een aantal keren kokhalzen, maar kwam er niets. Beetje voorzichtig gedaan met eten vandaag. Ze was ook erg hangerig, wilde niks.
Ik vond het gisteravond beetje griezelig, omdat ze altijd zo alert is. Ik ben het niet gewend dt ze er zo passief en ziekjes bij ligt. Gelukkig vandaag dus al een stuk beter!

Thanks voor de tips!

Gelukkig!

Gelukkig dat het iets beter ging gister, heeft het herstel doorgezet vandaag?
Groetjes!

MamavanB

MamavanB

12-12-2008 om 16:40

Drinken en plassen

als ze maar blijft drinken en plassen, dat is het belangrijkste volgens mijn hisarts
midden in de nacht zou ik er een goede slaper niet voor wakker maken, maar overdag goed opletten dat ze voldoende drinken en plast.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.