Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

baby met bultjes achter het oor?

goedendag mede mama's,
recent heb ik bij mijn dochtertje van 8 maanden twee kleine bultjes ontdekt achter het rechteroor. links voel ik niks.

zijn er meer mama's die dit misschien herkennen bij hun eigen kindje?

Ik zou voor de zekerheid de huisarts bellen. De assistent kan je vast meer vertellen. Maar ik ben dan ook zo'n moeder die voor elk wissewasje gaat bellenĀ šŸ™Š

Die van mij heeft eczeem achter zijn oren. Dit begon ook als een klein bultje en dat werden al snel meer.

Volgens mij stel je deze vraag niet op de juiste plek.Ā De juiste plek is namelijk de huisarts voor dit soort dingen, niet op een forum.


Even een foto van maken en naar de huisarts mailen. Heb je waarschijnlijk zo een antwoord.

Ervaringen vragen mag, voor advies verwijs ik naar de huisarts

Naninanikiwi

Naninanikiwi

19-07-2021 om 14:41 Topicstarter

als het aanhoudt ga ik wel even naar de huisarts maar was nieuwsgierig of iemand het misschien herkent, dat het gewoon een babykwaaltje is ofzo.

die van mij heeft het ook. Hij is nu bijna 11 maanden. Bij mijn baby bleek het om zijn kiesjes re gaan. Die zijn nu al door i.p.v rond 2 jaar. En ja dat kan. Dokter en consultatiebureau zeiden dat dit kan.

mijn dochter heeft sinds de geboorte een kleine atheroomcyste op het hoofd. Een hard huidskleur knobbetje. Kon volgens de huisarts geen kwaad en komt vaak voorĀ  ik weet natuurlijk niet of jouw kindje dit heeft, maar dit is mijn ervaring met onverklaarbare bultjesĀ 

Naninanikiwi

Naninanikiwi

19-07-2021 om 16:59 Topicstarter

Zonneoog schreef op 19-07-2021 om 15:19:

die van mij heeft het ook. Hij is nu bijna 11 maanden. Bij mijn baby bleek het om zijn kiesjes re gaan. Die zijn nu al door i.p.v rond 2 jaar. En ja dat kan. Dokter en consultatiebureau zeiden dat dit kan.

Bedoel je bultjes achter het oor vanwege de tandjes?

bij ons komen nu ook de eerste tandjes door

Naninanikiwi schreef op 19-07-2021 om 16:59:

[..]

Bedoel je bultjes achter het oor vanwege de tandjes?

bij ons komen nu ook de eerste tandjes door

Ja die bedoel ik. Mijn jochie heeft ook twee bultjes achter het oor. Aan de rechterkant. Links zit niks. Volgens de huisarts was het niks om zorgen te maken. Kon wel heel lang blijven zitten. Maar dat was ook niet zorgelijk zei hij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.