Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
S@s

S@s

25-10-2008 om 15:20

Baby slaap gids

Iemand ervaring met de "Baby Slaap Gids?" http://babyslaapgids.nl/

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
linda c

linda c

29-10-2008 om 19:11

Nee maar

ik heb ook overwogen... ten einde raad...

maar heb het niet gekocht, omdat het uiteindelijk toch neer komt op meer van dezelfde tips schat ik zo in. Je moet het zelf doen, je koopt niet de mevrouw of meneer erbij om die tips uit te voeren :S.

Tot nogtoe werkt bij ons 'voorspelbaarheid' icm 'consequent zijn' en 'niet teveel twijfelen' het best. Dus in periodes dat we van alles uitproberen un je er donder op zeggen dat het slapen niet echt lekker loopt. Vannacht voor het eerst in twee maanden geslapen tot 400, ik was ZO blij. Dus da;s 2: het komt echt goed, ooit. Morgen piep ik ws weer anders , wat kan het slopend zijn he? Maar vaak is het niet eens iets wat je wel of niet doet, is het gewoon 'oren, neus, sprong, groeispurt, algehele malaise' en daar valt weinig aan te veranderen.

sterkte!

S@s

S@s

29-10-2008 om 20:03

Linda

Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet zo gesloopt hoor.. Ons kereltje (3mnd) doet het hartstikke goed: overdag worden de hazeslaapjes van 45 minuten steeds langer en 's nachts komt hij één keer en dat altijd rond 3.00uur. Was ook helemaal niet bezig met doorslapen, vind het allemaal wel best zo. Ik voed 's nachts slapend, dus dat vreet ook geen energie!
Ik kwam alleen deze gids tegen op de site van "Oei, ik Groei". Het stond allemaal zó geweldig beschreven dat ik dacht: "als het echt zo makkelijk in drie nachten werkt als zij zeggen, kan ik het allicht proberen" Doorslapen blijft natuurlijk altijd fijner, maar ik ga er geen giga kunstgrepen voor uithalen. Je kunt de folder voor €17,50 downloaden. Stiekem doorbladeren in de winkel kan dus niet, vandaar dat ik om ervaringen van hier vroeg. Maar die zijn er dus niet..
Bedankt voor je reactie en veel succes/plezier met je kleintje! Liefs, Saskia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.