Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Bedje omlaag

Wanneer moet het bedje en de box een stand omlaag??
Thomas rolt nu alleen van zijn rug naar zijn buik en draait om zijn as heen. Hij trekt zich nog niet op ofzo.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anna3

Anna3

01-04-2012 om 20:44

Wachten

Zolang hij nog geen aanstalten maakt om zich op te trekken dan zou ik het bedje en de box in de hoge stand laten. Beter voor je rug, beter voor zijn 'uitzicht' en ik denk ook beter ivm tocht.

Hanne.

Hanne.

01-04-2012 om 23:58

Niet wachten!

De eerste poging om zich op te trekken kan meteen raak zijn. En dan vallen ze stiekem van hoog.

De stopcontacten beveilig je ook VOORdat ze proberen er met hun vingers in te zitten toch?

Niet wachten!

Ze zijn altijd sneller dan je denkt.

dc

dc

02-04-2012 om 08:42

Wel wachten

Als de baby gaat zitten, dan pas doe ik het bedje omlaag.

Ze gaan niet opeens vanuit omrollen staan ofzo hoor. En bij 3 baby's hier geen ongeluk gehad.

Hanne.

Hanne.

02-04-2012 om 10:39

Hoe hoog is hoog

Hangt er misschien ook vanaf hoe hoog de box/het bedje nu staat.

Ik had 3 standen. De hoogste stand zat een cm of 30 onder de bovenrand. Daar komen ze ook overheen zonder te staan.

Zodra ze konden rollen ging het naar de middelste stand. Zodra ze konden zitten gingen we naar de onderste stand.

Rosase

Rosase

02-04-2012 om 11:32

Ja half hoog

Zo deden wij dat ook. Hoogste stand voor als ze nog helemaal stil liggen. Standje omlaag als ze zich beginnen te bewegen en op de laagste stand als ze uit zichzelf gaan zitten. Je kunt ze beter steeds een stapje voor zijn, een ongeluk is zo gebeurd.

Janneke00

Janneke00

02-04-2012 om 20:35 Topicstarter

Bedankt

Bedankt allemaal!
Ik heb het bedje toch maar een standje omlaag gezet. Hij staat nu dus in het midden. Ik voelde me daar beter bij. Je weet maar nooit...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.