Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Berber

He Berber!

Ik zou nog even een update van mijn kindjes geven, en daarbij ben ik natuurlijk vreselijk nieuwsgierig hoe het met jou kindjes gaat!

Ben is weer helemaal genezen van de waterpokken.

Helaas heeft Emma ze ook gekregen. Best hefig ook.

De afspraak bij de kinderarts zeggen we af. Elke keer krijgen we weer nieuwe medicijnen die niet helpen. Ze is er verder niet ziek van dus laten we het even zo. Dan maar altijd verkouden maar dit schiet ook niet op. We zijn al 4 maaden bezig! Even afwachten hoe het in de lente gaat.

Ik wens je een heel goed 2009! Zonder zorgen..

liefs lisa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lisa76

Lisa76

04-01-2009 om 22:15 Topicstarter

Tuurlijk

Denk ik aan je! Regematig zelfs! Ik heb vanaf je 20 weken echo zo met je meegeleeft. En nu ook omdat ik weet wat het is om een tevroeggeborene te hebben...

Met emma d'r bijvoeding gaat het redelijk. WE zijn nu zo'n 3 weken bezig. Fruit gaat er goed in maar groente eet ze nog maar weinig. Maar goed, ze ziet er gezond uit. En zit nu op 3,5 fles:

07:00 fles 200ml
09:00 fruit 1 stuk + water
11:30 fles 200 ml
15:30 fles 200 ml
17:30 warm eten + water
19:00 fles 120 ml

slapen gaat wat minder. Ze slaapt overdag erg weinig, ongeveer 3 uur tussen 06:30 en 19:30. S'nachts wordt ze nu 2 x wakker. (was 5x..)

Maar goed, tis een heerlijke meid.

En jouw oudste alweer naar de basisschool spannend zeg! Mijn Ben wordt volgend weekend 3 dus duurt nog een jaartje. Maar vind het nu al beetje spannend. Hij gaat naar de 3+ groep binnenkort op het kdv. Tis een verlegen mannetje dus vind het best moeilijk. (thuis trouwens niet hoor, meer in groepen.)

dikke kus lisa

Lisa76

Lisa76

06-01-2009 om 20:33 Topicstarter

Hoi

Emma heeft met slapen totaal geen ritme. Vandaag sliep ze 4x een half uur. Ze is vooral van de korte slaapjes en dat is soms we jammer.

Werk je trouwens? Ik werk 3 dagen. Mijn man is om de week woensdag vrij. 1x in de 4 weken past mijn moeder op op woensdag en 1x in de 4 weken heb ik geen oppas (wisselt dan met schoonouders en zus).

groetjes!

Ardnax

Ardnax

08-01-2009 om 17:07

Speentjessafari

Hier hadden 2 van de 3 kinderen een speentje en wat bij allebei ontzettend goed hielp (vanaf het moment dat ze zelf een speentje konden pakken en in hun mond doen) is 2 spenen aan dezelfde knuffel vastmaken, nog eens minimaal 6 spenen los erbij en dus met 8 spenen in bed laten liggen.
Altijd was er wel een speen in de buurt en kon mama gewoon doorslapen ipv 's nachts onder bedden te zoeken naar gevallen speentjes.
En bevalt het tweelingmama zijn al ietsjes pietsjes beter ?

Grtz.
Ardnax

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.