Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Sunja

Sunja

06-11-2008 om 17:20

Berg - wanneer gaat dat eigenlijk over

Hoe zit het eigenlijk met berg (op het hoofdje), mijn zoontje heeft het een beetje. Absoluut niet storend ofzo hoor, maar ik vroeg mij gewoon af wanneer het overgaat, bij welke leeftijd zo'n beetje?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
-Wendy-

-Wendy-

06-11-2008 om 20:57

Kan heel lang duren

Berg kan heel lang duren. Eigenlijk weet ik niet eens wanneer het bij mijn dochters helemaal verdwenen is, op een gegeven moment hadden ze zoveel haar dat ik het niet meer zag.

Bij de jongste gebruik ik nu Zarqa haarlotion en dat werkt goed. Misschien een idee?

Wendy

CEA

CEA

07-11-2008 om 09:11

Mijn oudste

is net 3 en hij heeft er nog steeds 'last' van. Tussen aanhalingstekens want hij heeft er geen last van en het is ook niet zichtbaar onder z'n dikke bos haar. Ik zou het waarschijnlijk niet eens merken als het weer weg zou zijn.
Groetjes

Mamvantwee

Mamvantwee

07-11-2008 om 13:57

Mijn dochter van 4,5

Heeft het ook nog steeds! Kan dus echt heel lang duren. Ze heeft er geen last van en niemand ziet het (behalve de kapper en de luizenmoeders - en wat betreft dat laatste: misschien is de berg wel een extra obstakel tegen luizen!).

Sascha2

Sascha2

07-11-2008 om 14:59

Hier ook lange "bergdragers"

Mijn twee oudsten hebben ook nog steeds berg. Oudste is bijna 4, middelste is 2,5. Met name zij heeft het nog flink. Mijn jongste had het ook, maar met een maand of 5 is het helemaal verdwenen (na intensief Zarqagebruik). Het is niet storend, alleen merk ik vooral bij mijn middelste dat er af en toe een plukje haar loslaat als er een flinke plek berg los gaat zitten. Maar goed nieuws als het inderdaad tegen luizen zou helpen

Mijn man...

heeft het ook nog steeds! Het is nooit weggegaan als kind zijnde en bij hem is het zichtbaar als een grote plek loskomt. Wij gebruiken sinds kort ook haarlotion voor baby's en het helpt erg goed. En ja, het is echt berg, want roos ziet er anders uit volgens de kappers....mannen blijven kinderen hé...letterlijk en figuurlijk...hahahahaha!

Sunja

Sunja

12-11-2008 om 22:17

Etos anti-bergpads

Heeft iemand ervaring met de anti-bergpads van Etos?

Puck2

Puck2

13-11-2008 om 09:15

Wel met die van zwitsal

Met de bergpads van Etos heb ik geen ervaring, wel met die van Zwitsal. Hoewel mijn kinderen al jeuk en uitslag kregen als ze bij wijze van spreke producten van Zwitsal alleen maar zagen werkten die bergpads hier wel heel goed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.