Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
S@s

S@s

17-04-2009 om 15:25

Bizarre vondst in luier

Jullie raden nooit wat ik gisterochtend uit de poepluier van mijn kleine Pipo (8mnd) heb gevist: een hommel! Bijna helemaal intact! Compleet met vleugeltjes, vachtje en flinke achterpoot. Ik was verbijsterd!! Zoiets slik je niet zomaar weg, toch? Op het kdv vonden ze hem in de middag nog wel zo huilerig. Wat wil je met een hommel in je keel, zonder een beetje drinken om hem weg te spoelen
Hebben jullie ook wel eens zo'n bizarre vondst gedaan? Ben benieuwd!
Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Uuh?

Nou, ik zou wel even in mijn ogen wrijven als ik een hommel in mijn zoontjes luier vond! Kan het dat -ie erin is gevlogen? Hmm, nee klinkt niet echt plausibel hè. Arm manneke, ik hoop dat het de laatste hommel op zijn menu zal zijn.

Hier vind ik in de luiers gelukkig alleen plas en poep. Sinds mijn zoontje vast voedsel eet wel in de vreemdste kleuren, dat dan weer wel.

Chris

liora

liora

17-04-2009 om 16:52

Haha

Jeetje hee, dat is echt bizar! En goed afgelopen ook wel, want ze kunnen volgens mij wel steken toch?

Het bizarste wat ik ooit in de luier vond, was poep die geurde naar banaan.

Maar jij wint het hoor!

Guinevere

Guinevere

17-04-2009 om 19:11

Wow

Wow, dat is wel iets extreems om op te eten. Wie weet had ie een dode hommel gevonden? Een levende slik je inderdaad niet zomaar naar binnen.
Mijn eigen pipo heeft vorig jaar wel een (levend) lieveheersbeestje opgegeten, toen ie 11 maanden was. Kennelijk smaakte het niet want daar is het bij gebleven voor zover ik weet.

Irene

Irene

19-04-2009 om 20:04

Hier

Toen oudste zoon net een jaar was stopte hij zo'n soort korenaar (van die planten die je in je mouw kunt doen en die dan omhoog kruipen, met van die hele kleine weerhaakjes aan de haren zeg maar) in zijn mond en die schoot meteen door in zijn keel. Dikke paniek want we kregen het er niet uit (het bloedde zelfs wat) terwijl kind "ughughgg" huilend en half stikkend wild om zich heen spartelde. Opeens was het ding verdwenen en jawel, 2 dagen later helemaal intact in de luier. Het puntje ervan was zo scherp dat het helemaal in de binnenkant van de luier vastgestoken zat. Ik vind het nog altijd een wonder dat dat zonder schade zijn hele lichaam doorgegaan is.
Nee dan liever zo'n lekker wollige hommel (maar wel dood dan graag want ja ze kunnen goed steken) haha!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.