Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
eef!

eef!

03-10-2010 om 14:16

Borstvoeding en gevoelige borsten

Mijn zoontje van 10 maanden krijgt nog borstvoeding, naast de bijvoeding. En dat komt toch wel neer op 5, 6, 7 voedingen per 24 uur. Maar nu zijn mijn borsten super gevoelig. Ik weet alleen niet meer of dat altijd zo geweest is of iets van de laatste weken. ALs hij er bijvoorbeeld met verschonen tegenaan trappelt, doet dat super zeer. Is dat nou normaal, pijnlijke borsten bij borstvoeding, of hoort dat eigenlijk niet? Ik kan het me van mijn eerste kindje niet meer herinneren, terwijl ik die toch 17 maanden heb gevoed!
Ik heb ook al bedacht dat mijn menstruatie misschien weer opgang komt. Maar het is nu zeker al een week of vijf, dat ik het in de gaten heb, en misschien al wel langer. Eef.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

03-10-2010 om 17:39

Zwanger?

Kun je zwanger zijn?

Rembrand

Rembrand

04-10-2010 om 00:27

Sluit aan bij eef.

Ik was nog aan het verzinnen hoe ik dit iets tactischer kon brengen als dc
Dit was wel wat het eerst in mij opkwam.
M.

eef!

eef!

04-10-2010 om 13:38

Goh, tja,

Ik ben eigenlijk al weken aan het wachten op mijn menstruatie; pijnlijke borsten, veel puistjes, af en toe een steek in mijn onderbuik... Maar dit zou natuurlijk ook ergens anders op kunnen duiden Toch maar eens een testje doen! Voel m ewel een beetje een oen, dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb...
Eef

eef!

eef!

05-10-2010 om 13:31

Test gedaan

Maar ben niet zwanger. Toch maar wachten op die menstruatie dan maar. Alles lijkt daar toch ook wel erg op. Eef.

dc

dc

05-10-2010 om 17:09

nog een test proberen. Bij mijn zus was het pas de derde die eindelijk toegaf dat ze zwanger was

Maar goed, zij wist het echt wel zeker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.