Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
100%mama

100%mama

23-07-2011 om 21:41

De hik

hoewel zoon (3 weken) in de buik al veel de hik had, heeft/had hij nu vrijwel na elke voeding de hik en behoorlijk lang....ZO zielig! Van Avent zijn we al over gegaan op Difrax en daarvoor hebben we de normale speen van 0+. Het is door deze fles minder geworden, maar nog steeds zo'n 3 a 4 voedingen per dag. Er was iets met de speen dan wat je kon doen maar....geen idee meer wat! iemand van jullie een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook

Kiki had zowel in de buik als na de geboorte vaak de hik. Nu is dat vele malen minder (ze is nu dik 2 maanden). Ik heb altijd begrepen dat het een soort oefening is voor een of andere spier (naam kwijt en dat het geen kwaad kan. Desondanks vind ik het ook altijd erg sneu voor de kleine meid. Het duurt altijd een eeuwigheid en het lijkt mij ook dodelijk vermoeiend! Maar goed....een tip heb ik dus niet, sorry!

marie

marie

24-07-2011 om 11:56

Blijft zo

hallo
Onze dochter had in mijn buik ook altijd de hik en later ook constant - nu is ze 14 jaar oud en heeft nog zomaar de hik.
Groetjes

100%mama

100%mama

25-07-2011 om 14:47

Pff

gelukkig is het wel al minder met de Difrax fles dus het heeft in ieder geval ook met het lucht inzuigen te maken gehad, maar ach ach, zo vervelend voor t guppie als hij de hik heeft.....en idd Regien, het duurt zo lang he!

Even OT, gaat het verder goed met Kiki?

100% mama

Fijn dat het beter gaat met de hik, hij er minder last van heeft!
Met Kiki gaat het heel erg goed. Ze drinkt goed, komt goed aan en lijkt zich goed te ontwikkelen.
Over een maand krijgt ze buisjes omdat het vocht in haar oortjes niet op een natuurlijke wijze afgevoerd wordt. Hopelijk valt het allemaal mee en levert het haar alleen maar veel op! Tijdens deze kleine operatie wordt er bloed afgenomen welke op kweek gezet wordt om eventuele chromosonale afwijkingen uit te sluiten (hopelijk). In oktober krijgen we daar de uitslag van, nog even spannend dus!
Lief dat je ernaar vraagt!
Groetjes!

Slokje over laten?

Geen idee of het werkt, maar in de tijd dat mijn jongste pasgeboren was en standaard geplaagd werd door de hik na het drinken, legde ik hem nog even aan, en dan was het in een minuut over. Geen idee of dit ook werkt met een flesje, maar wellicht het proberen waard. Gewoon 10 ml ofzo overlaten en dat nog geven als er weer een hik op komt zetten.
Groetjes Lunamaya

100%mama

100%mama

26-07-2011 om 09:12

kunnen het absoluut proberen! Bedankt voor je tip!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.