Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-10-2025 om 19:36
Hi
Mijn zoontje is bijna 6 maanden en drinkt al een tijdje niet uit de fles maar wil alleen maar de borst ( best van alles al gebrobeerd zodat hij weer uit de fles wil drinken ) nu raadt de preverbale logopedist vanwege ook dat hij 6 maanden bijna is de Camocup aan voor dunnere pap bijvoorbeeld , iemand ervaring hiermee?
03-10-2025 om 20:34
yes! Wij hebben het ook gebruikt, ik vond het een fantastisch ding, ik kreeg er nog geen grote hoeveelheden mee binnen maar het zorgde ervoor dat mijn kind wel al erg snel uit een bekertje kon drinken.
Voor een flesweigeraar wel handig om toch de dag wat door te komen, de nacht haalde hij de rest in.
Je kan goed zien en bepalen hoe snel de stroom is die je naar binnen giet zeg maar. Hierdoor lukte het na even oefenen om langzaam te gieten en kind ondertussen te laten slikken, zodat de melk naar binnen werd ‘gekloekt’.