Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
liora

liora

17-12-2009 om 10:26

Ervaringen met potjes maaltijden

Hoi allen,

Mijn baby eet 's avonds soms al wat groente met aardappel of rijst of zo. Soms maak ik zelf en soms potje, beide met wisselend succes.
Heeft iemand bepaalde potjes ontdenkt die er enorm goed ingaan bij de iets kiekeurige baby? Hier is bijvoorbeeld de bruine bonen met appel erg hot, maar ik zoek nog meer van die succesnummers.

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-12-2009 om 11:13

Hier

eet zoon graag uit de bakjes van nesle. En dan de worteltjes met vis. Maar ook de andere varianten eet hij graag. Voordeel van deze voeding vind ik dat het op "echt" eten lijkt. En er ook naar smaakt. Olvarit lijkt vind ik vaak gewoon op dikke soep. Met in de potjes voor oudere kinderen dan enorme brokken waar zoon van moet kokken. Ik koop deze bakjes gewoon bij AH. En de bakjes zijn ook erg handig om zelfgemaakte prakjes in te doen en in de vriezer te bewaren.
Bij de Em-Te koop ik ook wel eens potjes van Bon Bebe. De bloemkool vind zoon lekker. Zelf vind ik het erg stinken)

dendy

Aïda

Aïda

17-12-2009 om 20:20

Kidney bonen

volgens mij pas vanaf 8 maanden, maar dochter vind hem lekker, hij ruikt ook lekker en smaakt best goed.

Hier

sinds gisteren de potjes mais met aardappel ontdekt, ging er erg goed in. Worteltjes en sperzieboontjes vindt ze ook erg lekker, meer smaken hebben we nog niet geprobeerd ik geef een bepaalde smaak een hele week. Zelf eten maken doe ik niet, heb ik bij oudste ook maar kort gedaan.

Als ze 6 maanden is wordt het een hele voeding, dan kan ze misschien ook wel een beetje zitten (kussentje in de rug etc) aan tafel, op schoot aan tafel erbij zitten vindt ze erg gezellig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.