Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Eten!

hallo,
mijn dochter is nu 11,5 maand.klein van stuk maar verder en vrolijk meisje.ze heeft 1 ondertand en van de week is er een hoektand bijgekomen,aan de andere kant is het tandvlees ook al dik dus er zal wel weer wat aankomen..nu mijn vraag...
de laatste 2 weken weigert ze pertinent brood te eten...behalve op de creche...als z ehet stukje in de mond doet spuugt ze het of sirect weer uit of na een paar keer sabbelen,hoevoor was het een wisselende brood eter,soms net 1 plakje en bij hoge uitzondering 2!dus ze lust het wel!ook wordt het fruiteten de laatste paar dagen minder een paar hapjes en dan houd het wel op.warm eten en yogurt gaat nog net maar de laatste dagen ook iets minder enthausiast.mijn vraag is,hoewel ik het eigenlijk wel weet kan dit van de tanden komen,en hoe herkenbaar is dit bij jullie?ik probeer me r niet druk over te maken,maar af en toe heb ik van die momenten!!!ze krijgt gemiddeld nog 3 flessen opvolgmelk van 200cc per keer.
ik wil eigenlijk alleen ff wat herkenning horen haha,want eigenlijk weet ik wel dat ik er niet zo heel vn aan kan doen.

joho

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.