Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
liora

liora

13-12-2009 om 09:20

Even klagen

Hoi,

Mijn baby van zes maanden is een aantal dagen behoorlijk ziek geweest met hoge koorts. Koorts is nu weg en hij voelt zich duidelijk beter, maar hij is nog steeds niet de oude. Hij gilt veel (soms lijkt het uit enthousiasme maar het gaat altijd over in bozig gillen). Hij werd vannacht elke 2 uur wakker, dronk soms een half flesje, paar keer diarree. Spuugt net even wat teveel. Sliep gisteren steeds niet langer dan een klein uurtje... Allemaal niet heel erg maar bij elkaar, na de zware koortsdagen, heb ik het nu even gehad. Ik wil mijn normale baby weer terug.

Heeft iemand herkenning / bemoediging voor me?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voel mee...

he Liora, wat kan ik me voorstellen dat je het zat bent, dat je je oude baby terug wilt!!!! Het klinkt als dat je een paar zware dagen achter de rug hebt en dat breekt op. Vervelend dat je kindje niet zichzelf is. Tuurlijk wil je dan je gezellige baby terug!!! helaas gaat zo'n eerste jaar zovaak met piepen en dalen. Na zo'n dal, komt weer een piek, dan weer een dal enz enz. Het leven van een baby loopt nu eenmaal vaak grillig. Zeker als er ziek zijn meespeelt.
Kom op meid, klaag lekker van je af, praat erover en hoop dat je menneke snel weer zichzel is.
Ik voel met je mee....

Pilar

Ooit gehoord

als je kind beter wordt wordt ie eerst juist extra intensief (probeer het woord vervelend te vermijden nou ja, high maintenance, hoe je het ook wilt noemen. Dus eerst voelen ze zich ziek, dan krijgen ze weer kracht maar lukt het niet meteen om die positief in te zetten...

en dan krijg je je ouwe baby weer terug!

Je zit dus al in fase 2, fase 3 kan niet meer lang duren...

Mayte*

Mayte*

13-12-2009 om 20:47

Geen tips, maar wel

even een virtuele arm om je heen.
Hopelijk slaapt je kleine man vannacht beter en jij ook. Dan ziet de wereld er morgen vast weer een stuk vrolijker uit!

liora

liora

13-12-2009 om 21:43

Pijn

Hoi allen,

Dank voor de steun. Ik denk toch dat hij ergens last van heeft, ik vermoed keelpijn, hij werd net weer gillend wakker. Heb maar paracetamol gegeven en dat werkt (en weer de zoveelste fles melk).

Liora

Keelpijn

kan heel goed keelpijn!! Sneu hoor!!!
NOU meid, ik wens je een goede nacht. Hoop echt dat het door die paracetamol een beetje gaat!!
Sterkte.

Beterschap

een zieke baby is heel zielig maar ook slopend. Gelukkig gaat het ook weer over....

Hier is mandarijntje flink verkouden en de oudste is nodig toe aan vakantie, mijn vriend is komende dagen weg dus ik ga uit van en pittige week gelukkig is het bijna vakantie.

Ach wat sneu

Als zo'n wurmpje pijn heeft (het kunnen misschien ook zijn oortjes zijn?).
Beterschap!

Hoe nu?

Hoe is het nu Liora?????

liora

liora

15-12-2009 om 10:59

Pilar

Hoi Pilar,

Wat fijn al dat medeleven! Hij is wel beter, en speelt ook weer leuk. Hij drinkt alleen nog wel een stuk minder helaas, raar vind ik dat. En hij hoest een beetje.

Maar gisteren is hij gewoon naar de creche geweest en dat ging bijna de hele dag goed.

Liora

hout anne

hout anne

15-12-2009 om 13:04

Heel herkenbaar

Mijn zoontje is sinds begin november constant aan het kwakkelen, zijn eerste verjaardag leek zelfs even in gevaar te komen. Gelukkig was hij de dag ervoor weer helemaal beter! Maar iedere keer als hij weer bijna of net even zichzelf is dan komt de volgende ziekte en/of tandjes er alweer aan. Echt heel balen, ik weet hoe het voelt. Maar ja, er wordt iig flink aan zijn weerstand gewerkt. Gister was hij ook weer ziek ineens hoge koorts enzo. Vandaag is de koorts over, maar eten gaat er maar met kleine mate in. En dan moet hij vanmiddag nog voor de 2e mex. griepprik ook, van de vorige is hij ook een week hangerig en ziekig geweest. PFf en dan is dat straks weer over en dan moet hij in jan. weer voor de inenting, waar hij tot nu toe iedere keer goed ziek van is geweest! Grr, houd het dan nooit op?!!
Maar goed, na regen komt zonneschijn, geniet van elk stapje dat je kleine vooruit gaat, dan wordt het al minder zwaar!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.