Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Even verhaal kwijt

Wat een weekend zeg! De jongste heeft vrijdag 2 epileptische aanvallen gehad. Ineens lag hij. Deed hij niks meer. Geen contact mee te krijgen. En ineen keer kwam hij weer bij na ong. 1.5 min. Ik de huisarts gebeld. Had bijna 112 gebeld. Kreeg ie bij de huisarts nog een aanval. Moesten meteen naar jkz toe naar de ehbo. Na 5.5 uur wachten moesten we door na de afdeling. Daar heeft ie 24 uur aan allemaal draadjes gelegen. En aangezien hij geen aanvallen ofzo meer gehad heeft mocht hij 's avonds weer naar huis. Nou ik heb nog steeds niet goed geslapen. De oudste snapt er niets van. Wsnt hij was erbij en is bang dat het weer gebeurd. Hij blijft kijken bij de jongste. Wil niet slapen. En wordt continu wakker. Jongste blijft maar huilerig. En wordt ook steeds wakker. Zit er nu echt doorheen.
Sorry voor het lange verhaal maar moest het echt van me afschrijven.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat een schrik!

Jeetje, geen wonder dat je erdoor heen zit, je bent je natuurlijk lam geschrokken.

Kun je met je partner even afspreken dat er een op de kinderen let en de ander wat slaap inhaalt? Als je weer wat uitgeslapen bent ziet het leven er al een stuk beter uit.

En wat gaat er nu gebeuren? Wordt er nog verder onderzoek gedaan of laten ze het hierbij?

Sterkte ermee

Temet

mamalo3s

mamalo3s

26-10-2010 om 09:18 Topicstarter

Afwachten

We moeten over 2 weken naar de neuroloog met hem. En dan horen we wel denk ik. Hopen dat hij niet nig een aanval krijgt. Heb vannachr zelf niet geslapen. Ben op. Maar zo bang dat het weer mis gaat.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa Torell

Asa Torell

27-10-2010 om 20:43

Wat akelig

Wat een schrik, ik kan me voorstellen dat je geen oog meer dicht doet! Hoe is het nu?

mamalo3s

mamalo3s

27-10-2010 om 22:14 Topicstarter

Het gaat

Meer kan ik niet zeggen. Hij is vrolijk enzo. Het enige is dat hij nog steeds niet slaapt. Hij valt moeilijk in slaap. En word vaak wakker. Heel vaak. Merk aan hem dat hij oververmoeid aan het raken is. Ben gister nog naar de huisarts gemoeten omdat hij weer benauwder werd. Hij heeft nu ventolinpufjes. Maar merk geen verschil. En het zou meteen moeten werken. Moeten vrijdag terug om te kijken hoe het gaat. Dus dat komt mooi uit. Merk dat ik het nog wel moeilijk vind. Ga vaak toch nog ff snel kijken bij hem. Even kijken of alles nog goed gaat.
Maar ja. Dat moet weer slijten denk ik.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.