Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Fase tussen wipstoeltje en kinderstoel, waar zitten?

Hallo allemaal,

Misschien beetje vage titel, maar wat ik bedoel is het volgende:

Ik heb een oppaskindje van 8 maanden oud. Ik wil hem heel graag bij me hebben zitten, maar ik weet even niet wat ik daar het best voor kan gebruiken. Hij is uit de maxicosi gegroeid en ook voor de wipstoel is hij te groot geworden. Zelfstandig rechtop zitten kan hij nog niet, dus een kinderstoel werkt nog niet. Dus ik heb nu alleen nog de opties wandelwagen en box.
Waar zetten jullie de baby's in??

Groetjes
Yffie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wisselend

Mijn dochter is bijna 8 mnd. Ze zit wel in de kinderstoel (Triptrap), niet te lang, ongeveer 10 min. Ik doe aan beide zijkanten een handdoek in de beugel, zodat ze wat steviger zit.

Ik zet haar nog wel in de wipstoel, bv. als ik in de keuken aan het koken ben, dan kan ze lekker kijken en ik kan makkelijk een speeltje geven.

Ben benieuwd wat anderen doen!

3 kids mam

3 kids mam

13-11-2008 om 12:57

Ook kinderstoel met handdoek

Onze kids zaten rond die tijd ook in een kinderstoel met voor de stevigheid een handdoek er om heen.

Bumbo?

Wij hadden hem niet maar vriendinnen wel en hij was best handig. Zo'n klein schuimrubberen stoeltje waar een kindje heel goed ondersteund is bij het zitten (zoek eens op google, ik woon in Engeland dus misschien hebben ze zoiets in NL). Natuurlijk ook niet voor lang, maar af en toe kan best denk ik vanaf een maand of 6 (toen kon onze zoon een beetje zitten maar nog niet stevig)

Oei

Hoi,

Ik was even verbaasd toen ik dit las, want onze dochters zaten beiden al bij 6 maanden in de Triptrap (dat is toch die van Stokke). De jongste nu zelfs al, bij vijf en een half en ze zit prima. Ze is dan ook wel erg snel zegt de dokter, maar volgens hem kan ze het prima aan en is er geen probleem als je ziet dat ze goed blijft zitten. En ze vindt het zo reuze fijn! Het is gewoon een feest voor haar. In haar wipstoel wil ze al lang niet meer, in de box gaat ook goed en ze zit dan ook alleen bij ons aan tafel in haar stoel als we eten. Zo kan ze er lekker bij zijn en begint ook al dingen die wij eten te proeven...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.