Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
liora

liora

22-09-2009 om 17:17

Flessenspeen

Hoi allen,

Mijn zoon is nu ruim drie maanden en krijgt de fles. Ik gebruik nog steeds de kleinste maat speen (voor op een smalle fles). Ik heb wel spenen in huis vanaf drie maanden, maar wanneer moet je die gaan gebruiken? Moet ik dan eerst wachten totdat ik denk dat de huidige spenen te klein zijn of zo? Waaraan zou ik dat kunnen zien?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Cea

Cea

22-09-2009 om 19:36

Hoe snel drinkt hij?

Hoi Liora,

mijn jongens waren van die superslurpers, die hebben allebei tot een maand of negen de kleinste speentjes gebruikt. Anders ging het veel te snel, dan verslikten ze zich of liep het er weer uit. Mijn jongste is net een jaar, hij gebruikt nog de 3 maanden speentjes (tuitbekers gaan ook veel te hard). Ik gebruik trouwens smalle en brede spenen.

Groetjes van Cea

Hanne.

Hanne.

22-09-2009 om 20:55

Ook superslurpers

Hier ook superslurpers, heb nooit andere spenen dan de nr 1 spenen gebruikt....

Ik kreeg als tip om te kijken hoe lang ze over een voeding doen. Dit moet (ongeveer) 20-30 minuten zijn. Als ze er korter over doen moet je een speen met een kleiner gat. Als ze er langer over doen een speen met een groter gat.

Bibi

Bibi

23-09-2009 om 09:28

Ook snelle jongen

Ik heb ook nog steeds de "kleinste" speen (avent).
aangezien de kleine man (drie maanden) zn fles van 200ml binnen 10 min. naar binnen werkt.

Denk inderdaad dat je gewoon moet kijken hoelang hij over zn flesje doet.en niet naar de leeftijd.

groetjes Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.