Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
100%mama

100%mama

27-02-2012 om 11:18

Gewoon even laten weten

dat we na alle ellende maanden eindelijk in een stijgende lijn zitten met miniman!

Zijn longmedicatie is eindelijk goed afgesteld op zijn behoefte, helm geen al een duidelijk zichtbaar resultaat en buiten een normale snot is hij (even heel hard afkloppen!) niet meer ZO ziek geweest!

We hebben voor hem een geweldige lot uit de loterij oppas moeder gevonden die helemaal lijp is van hem. Hij zit daar met max. 3 kinderen en ik heb nog nooit zo'n relaxt kind mee gekregen na een opvang dag! Geen creche stress dus meer hier!

Wel gaat hij om de 6 weken naar de kinderarts voor controle van zijn longen, maar de laatste keer was hij op een kleine reutel na helemaal goed gekeurd!

Slapen gaat 's nachts steeds beter dus ook wij zijn weer wat aan het bij komen! Helemaal goed dus!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

27-02-2012 om 18:10

Phjoe hee

Wat fijn allemaal. Dank je dat je het even laat weten

Massi Nissa

Massi Nissa

27-02-2012 om 21:07

Meid, wat heerlijk!

Wat heerlijk voor je mannetje, voor jullie, voor het hele gezin. En wat leuk dat je ons laat meegenieten.
Groetjes
Massi

Asa Torell

Asa Torell

29-02-2012 om 21:49

He wat fijn

Gelukkig dat het zo goed gaat! Maar jeetje, jullie hebben het echt flink voor de kiezen gehad met hem. Hopelijk heeft hij de hele virusboel gewoon al afgewerkt voor de komende jaren .

100%mama

100%mama

01-03-2012 om 11:00

Blij

hoe blij kan een mens ergens van worden he

Vanacht is miniman overigens voor het eerst gaan logeren....eerder durfde ik het niet (en was het ook niet nodig overigens) omdat ik op het moment van een "aanval" toch liever zelf bij hem was. Nu heb ik hem met een (redelijk) gerust hart bij mijn vriendin laten slapen (ik mocht fijn ritje ver weg maken ernstig vroeg om manlief weg te brengen....) zonder al te grote zorgen! En helemaal super is het gegaan!

Laten we er dus maar positief van uit gaan dat we de ergste ellende gehad hebben en dat we nu enkel nog maar gaan genieten!

Lief jullie reactie's!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.