Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Massi Nissa

Massi Nissa

02-02-2012 om 18:38

Hoe je een onwillige baby aan het brood krijgt

Even delen, hoor. Zoon (ruim 10 maanden) wilde absoluut geen brood, of eigenlijk wat dan ook als er stukjes in zaten. Zojuist smeerde ik de zoveelste boterham en hakte hem moedeloos in ministukjes - klaar voor de prullenbak. Toen kwam dochter van vijf langs en zei: "Zal ik hem voeren, mam?". Gouden greep! Ik moest er alleen wel bij staan en heel hard 'I've got a hangover, woooohooo' zingen, want dat vonden ze allebei zeer grappig.
Ik ben blij! Een halve boterham met smeerkaas!
Groetjes
Massi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
milou

milou

02-02-2012 om 20:23

Haha

Geweldig!

Een beetje humor werkt altijd. En wat afwisseling ook.

Hier ook, peuter is bijna 3, en heeft een behoorlijke NEE over zich. Als ik ben uitgepraat en heb verloren probeert zus of broer het nog eens, en vaak met veel meer succes!

Hanne.

Hanne.

02-02-2012 om 21:42

Herkenbaar

Heel herkenbaar!

Hier is de 5 jarige assistent tandenpoetser.

Als mama tandpasta op de tandeborstel doet is het brullen en smijten met de tandenborstel. Als zuslief het doet is het geen probleem!

Biene M.

Biene M.

03-02-2012 om 07:01

Hier at middelste ook vaak beter als oudste hielp. Niet altijd, maar soms had het een wonderlijk goed effect.

Middelste at overigens zijn eerste bijna hele boterham toen hij 17 maanden oud was (en twee uur daarvoor van zijn neusamandel af geholpen was). Nu hij 3 is eet hij drie boterhammen voor zijn ontbijt en nog eens drie bij de lunch (en wij eten heel zwaar donker brood), ik krijg het niet aangesleept. Wanhoop niet, het komt wel

Wat een idee!

Hanne, wat een idee! Ik zal zoon eens vragen bij zijn zusje te poetsen, dat gaat vast beter dan als ik het doe.

Groeten,

Temet

Roosje Katoen

Roosje Katoen

03-02-2012 om 22:28

En hier

wil jongste alleen door zijn broer uit bed gehaald worden 's ochtends. Hij roept dan: X kom jij me wakker maken?

Massi Nissa

Massi Nissa

04-02-2012 om 08:22

Grappig, he?

Ik ben in mijn functie van Albert Heijn XL natuurlijk heel lang de belangrijkste geweest in het leven van zoon, maar nu beginnen man en eigenlijk vooral dochter van vijf mijn ereplaats rap in te nemen. Hij is weg van zijn zus, en zij van hem. Ik vind het naast grappig en lief ook handig. Als hij naar zijn zus kan kijken terwijl die met Barbies prutst, is hij tevreden.
Groetjes
Massi

dc

dc

04-02-2012 om 13:10

Ja, makkelijk he?

Hier ook continue entertainment voor de kleine. En ze wordt ook beschermd. Als ze iets kleins pakt, is het zo weer weg. Nu accepteert ze het nog, vraag me af wanneer de eerste ruzies komen

Asa Torell

Asa Torell

06-02-2012 om 09:10

Hee, dat is een goeie

Zus is hier toch al de enige ontvangster tot dusver van grote schaterlachpartijen. Dus die is vast een geschikte partij voor dit soort acties, indien nodig. Ik ga m onthouden, indien nodig! (uitleggen dat er s nachts gewoon doorgeslapen mag worden zal wel een beetje te hoog gegrepen zijn ).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.