Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
jigglypuff

jigglypuff

05-11-2008 om 20:41

Hoe kun je het beste potjesvoeding opwarmen?

Hoi!
Hoe kun je het beste groente potjesvoeding verwamen? Kan dit ook in de flessenwarmer of beter in de magnetron?
Graag ervaringen/tips, bedankt alvast!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

05-11-2008 om 21:53

Kan allebei

Hallo
Potjes kun je zowel in de flessenwarmer als in de magnetron opwarmen.
Houd er wel rekening mee dat opwarmen in de flessenwarmer een stuk langer duurt dan in de magnetron.
Bij verwarmen in de magnetron altijd eerst doorroeren voordat je het gaat geven, omdat het niet altijd overal even warm (sommige plekjes heel heet) wordt.
succes

Tink

Tink

05-11-2008 om 22:48

... je verwarmt het gewoon niet, dat kan ook. Mijn dochter eet potjesvoeding het liefst gewoon op kamertemperatuur.
Als ze een potje niet leeg eet en het heeft in de koelkast gestaan, warm ik het natuurlijk wel even op.

Puck2

Puck2

06-11-2008 om 09:04

N.a.v. tink: niet lege potjes

Het wordt overigens afgeraden om een potje waar direct uitt gegeten is (dus lepel er iedere keer in en uit) te bewaren en nogmaals te gebruiken. Als je verwacht dat een potje niet op gaat dan kun je het beste een deel van het potje met een schone lepel eruit scheppen en dat geven. De restant in het potje kan de wel later gebruikt worden.

Tink

Tink

06-11-2008 om 21:20

Weet ik puck

Ik had beter kunnen schrijven: 'Als het potje niet leeg is', staat er wat raar nu. Ik hergebruik ook geen potjes waar direct uit gegeten is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.