Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Hoe werkt de nappy wrapper

via marktplaats hebben wij de nappywrapper aan geschaft inclusief cassettes.
lijkt simpel; luier erin ,draaien aan de cassette en de luier wordt verpakt.
maar ,ik had begrepen dat de luiers luchtdicht verpakt zouden worden,dit gebeurt niet,er blijft lucht zitten in het luierzakje,
doe ik iets verkeerd?of hoort het zo?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

18-11-2008 om 15:59

Susanne

Ik ken de nappy wrapper niet in gebruik, maar iets dat luchtdicht is afgesloten betekent dat de lucht die er in zit er niet meer uit kan. Dat is wat anders dan vacuum, zonder lucht erin. Dus misschien is het wel heel normaal dat er lucht in die zakjes blijft zitten.

sus-anne

sus-anne

18-11-2008 om 16:59 Topicstarter

Puck

zo had ik het nog niet bekeken puck,misschien heb je wel gelijk.
als ik op de site kijk van de nappywrapper lijkt het alsof de zakjes vacuum zijn getrokken,maar dat kan ook aan de foto liggen natuurlijk.

Minet

Minet

18-11-2008 om 21:53

Ervaring

De luiers komen in een soort van kokervormige zak terecht, die na elke luier wordt gedraaid. Hierdoor kan er geen stank meer uit ontsnappen. Je zet de cassette er dus in, trekt een stuk van die zak eruit, knoop erin, en vullen maar.
Zodra hij vol is zul je zien dat, wanneer je de 'zak' afsnijdt er eruit haalt, de sliert weer terugrolt en je een lange koker vol luiers overhoudt.
Groetjes, Minet

Niet vacuum

Zoals Minet het beschrijft klopt het helemaal. De luiers worden niet vacuum getrokken, er blijft wat lucht in zitten. Als ik overigens een echt grote poepluier heb van zoon (2jr), dan doe ik die wel gelijk buiten in de bak. De rest gaat wel in de luieremmer.

sus-anne

sus-anne

19-11-2008 om 20:50 Topicstarter

Bedankt

bedankt voor alle tips,het is gelukt.

Gewone zakken

Ik heb ook zo'n nappy wrapper, maar inmiddels zitten er gewone vuilniszakken in. Belachelijke prijzen die navulcassettes! Met een gewone zak erin krijg je doordat er een deksel opzit toch al weinig luchtjes en als het toch gaat stinken dan is het tijd voor een nieuwe zak!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.