Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
w dries

w dries

03-12-2008 om 17:06

Hoelang verkouden?

Misschien een beetje rare vraag maar stel hem toch. Onze dochter van 14 weken is al een week verkouden. Hoesten, snotteren, het hele festijn. Naar de huisarts geweest en haar longen zijn schoon.
Het probleem is eigenlijk dat ze minder goed drinkt, verslikt zich steeds en snachts hoest ze soms zo erg dat ze er bijna in blijft.
We hebben het hoofdeind wat hoger liggen, stomen 2x per dag 15 minuten en hebben een ui (!!) naast haar bed. Het lijkt wel wat beter te gaan maar hoelang duurd een verkoudheid bij een baby ongeveer?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lang....

Mijn dochter is al 3 maanden verkouden... WE lopen bij de kinderarts maar tot nu toe hebben ze niks gevonden. Afgelopen week is er bloed afgenomen en wordt ze op een aantal dingen getest. Waaronder kinkhoest. Ik zou niet te lang wacht met gewoon effe langs de dokter te gaan!

liefs lisa

Sorry

las dat je al langs de huisarts was geweest...

Berber

hoe is het met jou en je jongens????

liefs lisa

w dries

w dries

04-12-2008 om 22:52

Re: ui

die ui snapte ik nooit. nu wel. de hele bovenverdieping stinkt van dat ding haha. maar hij helpt wel. mijn vrouw zet m ook naast ons bed als ze verkouden is, ik ben er niet zo blij mee maar ja, als het helpt.
succes met je 2 hoestende baby's.
hoop voor je dat de ui helpt
groeten wim

Berber

Wij zijn moe, heel moe. We moeten er ongeveer 6x uit op een nacht. 4x voor Emma en 2x voor Ben. Ben heeft dit heel zijn leven al gehad, gelukkig is het een aai over zijn bol en hij slaapt weer.

Emma d'r neus is steeds verstopt dus daarom moeten we er voor haar uit. Even "belufen" en snotzuiger en speen en ze slaapt weer maar gaaaaaaaap 't blijft vermoeiend.

Nu heeft Ben ook nog eens waterpokken. Gelukkig heeft hij wel alle sinterklaasfeesten meegemaakt.

Maar we mogen alsnog niet klagen. Emma is zo'n vrolijke meid. Altijd lachen hoe verkouden ze ook is. Ben is zoooo lief voor zijn zus.

Wat klote dat je nog zo aanloopt te modderen met je jongens. Had zo gehoopt dat het stap bij stap beter zou gaan! Maar je komt er wel berber! Ik blijf duimen dat dat heel snel mag zijn... dikke kus lisa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.